میناوند: عنایتی و ابوالقاسمپور کره ای ها را زهره ترک می کنند/ استاد اسدی باید بایستد و از دور به کره ای ها نگاه کند

مهرداد میناوند قوه تخیل عجیبی دارد. وقتی در آستانه بازی کره جنوبی با او تماس گرفتیم، در نقش بمب خنده ظاهر شد.

میناوند که از او خاطرات جالبش از علیرضا منصوریان را در خاطر داریم، این بار از تدارک ویژه برای بازی کره جنوبی می گوید: «آقا جان یک تدارک اساسی برای این بازی دیده ایم. قرار شده رضا عنایتی و ابراهیم ابوالقاسم پور در تونل ورزشگاه آزادی یکدفعه بپرند جلوی کره ای ها که زهره ترک بشوند! خدا را شکر نه رضا ماسک می خواهد نه بهنام! ما گفتیم رئیس مجلس، رئیس جمهور، خود من، آقا کریمی، پژمان و بازیگران به تیم ملی و بچه های خودمان روحیه داده ایم، بهتر است رضا و و بهنام هم در نقش تخریبگر ظاهر شوند!»

میناوند اضافه می کند: «آقای مهدی فنونی زاده و استاد اسدی بزرگتر ما هستند ولی به آنها هم یک ماموریت داده اند که فقط بایستند و از دور به کره ای ها نگاه کنند. چشم تو چشم و فیس تو فیس. نیاز نیست جلو بروند. همان بغل زمین موقع اوت انداختن یا کرنر زدن کره ای ها فقط تو چشم شان نگاه کنند تمام است!»

میناوند که شوخی ها بامزه اش تمام می شود، یک راست می رود سر اصل مطلب: «اولا وظیفه تک تک ما است که به ورزشگاه برویم. بعد از بازی لبنان که باختیم، جو برای تیم ملی خوب نبود. الان خدا را شکر وضعیت بهتر شده. باید بدانیم اگر خدای نکرده بازی کره را ببازیم، همه ضربه می خوریم. از ما گرفته، تا شما و بازیکنان فعلی و مسولان و مربیان. همه چیز تحت الشعاع قرار می گیرد. من از بازیکنان با تجربه تیم ملی گفتم که نسل جوان فوتبال ما تحت الشعاع رفتن یا نرفتن شما به جام جهانی قرار می گیرند.»

متن کامل این مطلب را ایـــنـــجـــا بخوانبد.

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.