می‌خواهم سرمربی شوم-زیدان

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

زین‌الدین زیدان می گوید دوست دارد به زودی هدایت یک تیم فوتبال را بر عهده بگیرد.

زین‌الدین زیدان که پس از جام جهانی ۲۰۰۶ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد پس از چند سال غیبت، امسال به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مادرید مشغول به کار شد.

زین‌الدین زیدان در گفت‌وگو با نشریه اکیپ فرانسه گفت: دوست دارم دوباره هیجان فوتبال را از نزدیک لمس کنم. پس از این که سال‌ها به عنوان بازیکن در دنیای فوتبال حضور داشتم احساس کردم نیاز است یک بار دیگر در کانون این ورزش قرار بگیرم و یک بار دیگر فشارها و هیجان دنیای فوتبال را از نزدیک لمس کنم. البته از اینکه این چند سال وارد دنیای مربیگری نشدم احساس پشیمانی نمی‌کنم. در این چند سال به خانواده‌ام رسیدم. فرزندانم را به مدرسه بردم و اوقات زیادی را با آن‌ها سپری کردم اما اکنون می خواهم بار دیگر حضورم را در فوتبال اعلام کنم و هدایت یک تیم را بر عهده بگیرم.

زیدان در ادامه گفت: من تصمیمم را گرفته‌ام. در حال حاضر می‌خواهم در رئال مادرید نقش مفیدی را داشته باشم و همچنین بتوانم هدایت تیمی که خودم در فرانسه آن را خریداری کردم را بر عهده بگیرم. من به عنوان بازیکن به افتخارات زیادی دست پیدا کردم. اکنون می‌خواهم به عنوان مربی نیز افتخارات زیادی کسب کنم.

هافبک سابق الجزایری‌الاصل تیم ملی فرانسه درباره ویژگی‌های خود به عنوان سرمربی گفت: اگر من سرمربی شوم قطعا مربی جاه‌طلبی خواهم بود و تیمی هجومی را روانه میدان خواهم کرد. فوتبال تیم من ساده خواهد بود، یک فوتبال ساده و روان.

زین‌الدین زیدان در فصل جاری لیگ اسپانیا به عنوان دستیار اول کارلو آنچلوتی در رئال مادرید مشغول به کار شده است. آنها با ۵۳ امتیاز در حال حاضر در رده سوم لیگای اسپانیا قرار دارند و در این هفته باید در دیداری سخت برابر اتلتیک بیلبائو به میدان بروند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.