نادرترین خودروهای جهان+تصاویر

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ممتازنیوز: برخی از خودروها به دلیل گران بودن و مارک منحصر به فردشان، کم و به اندازه تعداد انگشتان دست تولید می‌شوند و هر کسی قادر به خرید آن‌ها نیست.

به گزارش ممتازنیوز، برخی از خودروها را به دلیل گران بودن، مارک منحصر به فرد و تولید کم، هر کسی نمی‌تواند خریداری کند اما بسیار زیبا و پر سرعت و متفاوت‌تر از خودروهای دیگر هستند.

لامبورگینی وننو – سوپر اسپرت – از این ماشین تنها سه نسخه تولید شد و به قمیت ۳ میلیون بدون مالیات فروخته شده است.

پورش کاره را – جی تی زاگاتو – سوپر اسپرت – یکی از اسباب بازی های کلکسیون “ارنست برگ” است. این پورش با نام جدید زاگاتا است.

پاگانی زوندا تری کالر – تنها سه واحد از آن ساخته شده و قیمت آن حدوداً ۱٫۳ میلیون یورو است.

لامبورگینی رنوتون – در سال ۲۰۰۷ در فرانکفورت پرده برداری شد. لامبورگینی رنوتون یکی از منحصر به فردترین ‌هاست که ۲۱ نسخه از آن تولید شد. قیمت این خودرو ۱٫۳ میلیون یورو است.

بوگاتی ویرون – سفید طلایی اسپرت – قیمت، ۱٫۶۵ میلیون

لامبورگینی آونتودور جوتا – این لامبورگینی ایتالیایی بدون سقف، بدون شیشه جلو و مجهز به موتور ۷۰۰ اسب بخار به قیمت ۲٫۸ میلیون یورو فروخته شد.

مرسدس ۳۰۰ اس ال آر- ۸ سیلندر با قدرت ۳۲۰ اسب. تنها دو نسخه با سقف کشویی برای راننده ساخته شده است.

فراری ۵/۴ پی –در یک نسخه فوق العاده و منحصر به فرد در سال ۲۰۰۶ برای جیمز گلی کنوز، کارگردان تولید شده است. با قدرت ۶۶۰ اسب بخار و منحصر به فرد که قیمت آن ۳ میلیون یورو خواهد بود.

به گزارش فارس، مرسدس بنز مک لارن اس ال آر استرلینگ ماس – در سال ۲۰۰۹ تنها ۷۵ نسخه از آن تولید شد. در حال حاضر یکی از نادرترین خودروها در جهان است. با طراحی سورئال و در ابتدا ۷۵۰ یورو فروخته شد و حالا یک میلیون افزایش یافته است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.