نادر گلچین به تلویزیون می‌رود

۱۳م اسفند ،

نادر گلچین، خواننده پیشکسوت جمعه این هفته، ۱۸ اسفند با حضور در برنامه «دستان» شبکه آموزش روی آنتن تلویزیون می‌رود.

به گزارش هنرآنلاین، نادر گلچین، خواننده پیشکسوت جمعه این هفته با حضور در برنامه «دستان» شبکه آموزش روی آنتن تلویزیون می‌رود.

سیری در خاطرات نادر گلچین، نقش شعر در موسیقی، نقدی بر مکاتب آوازی ایران و یادی از تاج اصفهانی و منوچهرهمایون‌پور از دیگر آیتم‌های این برنامه تلویزیونی است.

به گزارش فارس، نادر گلچین هنرمند پیشکسوت آواز سنتی گلچین از جمله خوانندگان صاحب سبک و دارای صدایی خاص خود است. بیشتر آثار او به سال‌های پیش از انقلاب باز می‌گردد. از آثار مهم او در آن دوران می‌توان به «یوسف گم گشته» اشاره کرد و از دیگر آثار او می توان به تصنیف مرغ سحر، ناوک مژگان، قصه شهر عشق، مسبب، من دیگه بچه نمیشم و آلبومهای گریز، نفس باد صبا، زلف بنفشه و گریز یاد کرد.

گلچین با آهنگسازان و هنرمندان بسیاری از جمله فریدون شهبازیان، محمدرضا لطفی، حسین علیزاده و پرویز مشکاتیان همکاری داشته است.

برنامه موسیقی “دستان” به تهیه‌کنندگی سیدمحمد مناجاتی و کارگردانی اسدالله ایمن و با اجرا و کارشناسی سید ‌عباس سجادی، جمعه هر هفته‌ ساعت ۲۰ از شبکه آموزش پخش می‌شود و بازپخش آن شنبه در همان ساعت از شبکه آموزش به روی آنتن می‌رود.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.