«نارنجی‌پوش» در ارسباران نقد می‌شود / تکذیب همکاری یک انجمن صنفی با کمیته ساماندهی صنوف

به گزارش خبرآنلاین، فیلم سینمایی «نارنجی‌پوش» به کارگردانی داریوش مهرجویی در باشگاه فیلم تهران نقد و بررسی می‌شود.
 

این نشست با حضور داریوش مهرجویی (کارگردان)، وحیده محمدی‌فر (نویسنده فیلمنامه)، رضا درمیشیان (مدیر تولید و دستیار کارگردان)، لیلا حاتمی، اردشیر رستمی و طناز طباطبایی (بازیگران)، امید روحانی (مجری و منتقد) و سید هادی منبتی (مدیر عامل موسسه سینمایی تصویر شهر) به عنوان مهمان ویژه یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
 

حامد بهداد، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، همایون ارشادی، فردوس کاویانی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجواد جعفرپور، مهیار پورحسابی، کیانوش گرامی، علی‌اصغر طبسی و… بازیگران اصلی فیلم «نارنجی‌پوش» هستند.
 

«نارنجی‌پوش» اثر داریوش مهرجویی داستان حامد آبان (حامد بهداد) عکاس حرفه‌ای مجلات و روزنامه‌ها است که با خواندن کتابی چنان تحت‌تاثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغال‌زایی می‌شود که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می‌پیوندد و…
 

تکذیب همکاری انجمن منشیان صحنه با کمیته ساماندهی صنوف
اعضاء انجمن منشیان صحنه سینمای ایران همکاری با کمیته ساماندهی صنوف را تکذیب کردند.

متن نامه این انجمن که به امضاء زینت رضا، رئیس انجمن رسیده بدین شرح است:
 

«اعضاء انجمن منشیان صحنه سینمای ایران همواره کوشیده‌اند در کنار پرداختن به امور حرفه‌ای، همیت صنفی خود را حفظ کند و زیر مجموعه خانه سینما فعالیت کند.

از این رو ادعا‌های اخیر مطرح شده از سوی هیئت موسوم به ساماندهی صنوف را مبنی بر همکاری انجمن منشیان صحنه با این هیئت و اقدام برای ثبت اساسنامه را تکذیب می‌کنیم و اعلام می‌داریم چنین هیئتی را اساسا به رسمیت نمی‌شناسیم و خود را همچنان متعلق به خانه سینمای ایران می‌دانیم.»

جهان‌بیگلری دبیر جشنواره فیلم رویش شد
رئیس حوزه هنری در حکمی سهیل جهان‌بیگلری را به عنوان دبیر هشتمین جشنواره فیلم‌های کوتاه دینی «رویش» انتخاب کرد.

در متن حکم محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری آمده است: «توجه به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» طی هفت دوره گذشته، نشان از ضرورت و اهتمام مضاعف به ادامه این راه داشته و بدون شک این نهال به جوانه نشسته در صورتی توان ثمر دارد که براساس فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبتنی‌بر باروری هنر دینی و حوزه هنری به عنوان پایگاه اصلی رویش جوانه‌های هنر دینی، تحقق یابد.

با عنایت به برگزاری موفق هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه دینی رویش به مدیریت جنابعالی و ستادهای سیاست‌گذاری و اجرایی جشنواره و با استناد به سیاست‌ها و رویکردهای اصلی جشنواره، بدین وسیله جنابعالی را به عنوان دبیر هشتمین جشنواره رویش منصوب می‌کنم.
 
امید است در سایه الطاف ایزد منان و با استعانت از آموزه‌های دینی اسلام ناب محمدی(ص) در پیشبرد اهداف متعالی هنر دینی موفق و موید باشید.»

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.