ناکامی دو کشتی گیر نامدار کشتی فرنگی روسیه در قهرمانی اروپا

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در حالی که روس ها قصد داشتند با اعزام کشتی گیران فرنگی کار نامدار و توانمند خود به مسابقه های کشتی قهرمانی اروپا در بلغارستان که جنبه رقابت های گزینشی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن را داشت، سهمیه های باقیمانده در دو وزن ۶۶ و ۱۲۰ کیلوگرم را کسب کرده و با ترکیبی کامل عازم بازی های المپیک لندن شوند، ‘آمباکو واچادزه’ و ‘حسن بارویف’ نمایندگان این دو وزن شکست خوردند و از کسب سهمیه بازی های المپیک محروم شدند.

آمباکو واچادزه نماینده گرجی الاصل وزن ۶۶ کیلوگرم روس ها در دور سوم این مسابقه ها مقابل ‘ساسا قنبریان’ از ارمنستان شکست را پذیرفت و از رسیدن به فینال و کسب سهمیه محروم شد.

از سویی دیگر، حسن بارویف قهرمان سابق جهان و بازی های المپیک در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز در مقابل ‘یوری پاتریکوف’ از ارمنستان شکست خورد و دومین سهمیه المپیک را برای روس ها از دست داد.

حسن باروئف در حالی تن به این شکست داد که حریف ارمنی اش در دور دوم و در سه وقت با حساب یک بر صفر، صفر بر یک و یک بر صفر، دارنده مدال های طلا و نقره جهان و بازی های المپیک از روسیه را شکست داد و وی را از صعود به فینال و کسب سهمیه محروم کرد.

به این ترتیب، روس ها به دنبال جبران این ناکامی هستند و مطمئنا با تمام قوا به رقابت های گزینشی بازی های المپیک در شهر ‘تیان’ چین خواهند آمد که این رقابت ها نیز در روزهای ۸ تا ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۹۱۶۲ / ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۳۶۶۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.