نامجومطلق: کاپیتانی را به مجیدی ندادند تا او به استقلال برنگردد/ نباید فرهاد را به این راحتی از دست می‌دادند

به گزارش خبرآنلاین؛ خیلی‌ها معتقدند استقلال که قصد بازگرداندن فرهاد مجیدی را داشت، باید بازوبند را به او می‌داد ولی مسوولان و کادرفنی این تیم تصمیم دیگری گرفتند. مجید نامجومطلق بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرآنلاین در این خصوص می‌گوید:« من جواد نکونام را از لحاظ فنی و اخلاقی قبول دارم و معتقدم او خصوصیات یک بازیکن بزرگ را دارد ولی باید این را در نظر گرفت که استقلال یک تیم معمولی نیست و بحث کاپیتانی در این تیم فرق دارد.»

نامجومطلق ادامه می‌دهد:« معمولا در استقلال و پرسپولیس بازیکنانی کاپیتان می‌شوند که در این تیم سابقه زیادی دارند و در بین بازیکنان و تماشاگران محبوب هستند. به نظر من ندادن بازوبند به مجیدی یک نوع بدسلیقگی بود و نباید استقلال به این راحتی چنین بازیکنی را از دست می‌داد. همه می‌دانند که فرهاد در استقلال چه جایگاهی دارد و این موضوع نباید باعث نیامدن او می‌شد.»

نامجومطلق در قسمتی از حرف‌هایش تاکید می‌کند:«‌من مطمئن هستم نکونام هم از کاپیتانی مجیدی استقبال می‌کرد ولی استدلال من این است که دادن بازوبند به نکونام، به این خاطر بود که سنگ بزرگی جلوی پای فرهاد بیاندازند تا او به استقلال نیاید. البته من نمی‌دانم در این خصوص چه کسی تصمیم گرفته ولی اگر امیر قلعه‌نویی تصمیم‌گیرنده بود، شاید برای خودش دلیل موجهی داشته است. من معتقدم که بهتر بود بحث بازوبند کاپیتانی را به خود بازیکنان و باتجربه‌های استقلال واگذار می‌کردند.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.