نامه حمایت از مرتضوی جعلی است

جام جم آنلاین: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: تعداد زیادی از نمایندگان نسبت به تهیه نامه و جمع آوری امضا در حمایت از مرتضوی اعتراض داشته و معتقدند که این نامه جعلی است.

عبدالرضا مصری در حاشیه جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در پاسخ به سوال خبرنگار جام جم آنلاین مبنی بر موضوع اعتراض نمایندگان به نامه حمایتی مجلس از سعید مرتضوی رییس سازمان تأمین اجتماعی، گفت: ظاهرا دیروز در رسانه ها اعلام شد که نامه‌ای تشکرآمیز از رییس جمهور برای ابقای سعید مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی در مجلس تهیه شد اما بسیاری از نمایندگان که تعداد آنها هم زیاد است نسبت به این موضوع اعتراض داشته و معتقدند که این نامه جعلی بوده و آن را امضا نکرده‌اند.

وی افزود: برخی از نمایندگان تأکید دارند که اصلاً چنین نامه ای را ندیده و امضا نکرده‌اند اما نام آنها در پای این امضا دیده می شود.

مصری افزود: ظاهراً نامه تحت عنوان دیگری نوشته شده اما بعداً تغییر یافته و به موضوع تشکر از رئیس جمهور برای ابقای مرتضوی تغییر یافت.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس تاکید کرد: متاسفانه مسوولین سازمان تامین اجتماعی این موضوع را رسانه ای کرده و در اختیار جراید قرار دادند و اگر معلوم شود که کارمند سازمان تامین اجتماعی با یک عنوان دیگری از نمایندگان امضا گرفت و بعد این نامه را تغییر داده، قطعا برخورد جدی با آنها صورت خواهد گرفت.

روز گذشته در رسانه ها اعلام شد که ۱۶۴ نماینده در نامه ای به رئیس جمهور از ابقای سعید مرتضوی در سازمان تأمین اجتماعی تقدیرو تشکر کرده و حمایت خود را از مرتضوی اعلام داشتند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.