نامه رییس‌جمهور به لاریجانی دربارهٔ بودجه دانشگاه ایران

۰۲خردادماه،

1581457357_orig.jpg

معاون پارلمانی وزیر بهداشت از ارسال نامه رییس جمهور به رییس مجلس شورای اسلامی جهت لحاظ ردیف بودجه مستقل برای دانشگاه‌ علوم پزشکی ایران خبر داد.

طاهر موهبتی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «سلامت» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن اشاره به عدم لحاظ ردیف بودجه مستقل برای دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال ۹۲، گفت: اواخر هفته قبل رییس‌جمهور در نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که با توجه به جدایی دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران، ردیف بودجه مستقلی برای این دانشگاه در نظر گرفته شود.

به گفته وی، در نامه رییس‌جمهور عنوان شده که تفکیک دانشگاه علوم پزشکی ایران به تایید شورای گسترش وزارت بهداشت و هیات امنای این دانشگاه نیز به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده‌ است. به عبارت دیگر فرایند تفکیک این دانشگاه صورت گرفته است و لازم است ردیف بودجه مستقل برای این دانشگاه در نظر گرفته شود.

موهبتی همچنین گفت: پیش از این نیز نامه‌ای با امضای وزیر بهداشت و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهور برای لحاظ ردیف بودجه مستقل برای دانشگاه علوم پزشکی ایران به مجلس شورای اسلامی ارسال شده بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.