نامه سرگشاده همسر یک اسیر فلسطینی به رئیس‌جمهوری مصر

همسر یک اسیر فلسطینی با ارسال نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهوری مصر، از وی خواست قبل از نهایی شدن قرارداد مبادله «عوده سلیمان ترابین»، جاسوس اسرائیلی، اسرای فلسطینی را نیز در لیست مشمولان این قرارداد جای دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، «ام علی حامد»، همسر «ابراهیم حامد» اسیر فلسطینی ۴۳ ساله که به ۵۴ بار حبس ابد محکوم شده است، در این نامه بیان کرده که از ۱۱ سال پیش که شوهرش بازداشت شده، نه او را دیده و نه صدایش را شنیده است و بسیاری دیگر از خانواده‌های اسرای فلسطینی که به حبس ابد محکوم شده‌اند، نیز در چنین وضعیتی هستند.

در متن این نامه آمده است: «سخنان شما نشان می‌دهد که همواره بر منافع امت اسلامی و یاری مظلومان تاکید دارید. جناب رئیس‌جمهور، از شما تقاضا دارم قبل از نهایی شدن قرارداد مبادله «عوده سلیمان ترابین» اسرای فلسطینی محکوم به حبس ابد در زندان‌های اسرائیل را نیز در کنار اسرای آزاده مصری در لیست مشمولان این قرارداد جای دهید. این قراردادها به مثابه نور آزادی است که تاریکی‌های زندان را روشن و رویای آزادی را در دل‌های پاک اسرا زنده می‌کند.»

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.