نامه غضنفری به رییس جمهور

اردیبهشت ۱۴۰۳

 نامه غضنفری به رییس جمهور

نامه غضنفری به رییس جمهور

ممتازنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارسال نامه‌ای به رییس جمهوری برای کمک به صنعت خودرو خبر داد.

مهدی غضنفری درحاشیه‌ی همایش گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: نامه‌ای به رییس جمهوری داده و طی آن برای چندمین بار از ایشان خواهش داریم که درخواست‌های قبل وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کمک به صنعت خودرو دنبال شود.
وی با بیان این‌که یکی از این درخواست‌ها تامین تسهیلات مورد نیاز است، خاطر نشان کرد: هم چنین درخواست کردیم در قیمت‌گذاری خودروها چه از سوی شورای رقابت صورت گرفته و چه از سوی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان تسریع شود تا خودروسازان دچار مشکل نشوند.
غضنفری دربارهٔ‌ نامه رییس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان به وی و معاون اول رییس جمهوری دربارهٔ‌ی نقش شورای رقابت در صنعت خودرو اظهار کرد: دربارهٔ‌ی شورای رقابت صحبت‌های کلی دارم که بعدا بیان خواهم کرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر باید از صنعت خودرو حمایت کرد تا تولید استمرار پیدا کند، البته خودروسازان نیز باید کیفیت را افزایش داده و به عنوان مثال محصولاتشان را به یورو ۴ ارتقاء دهند.
به گزارش یسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای تامین خودروسازان در شرایط فعلی باید چتر حمایتی از این صنعت داشته باشیم. البته امسال ما می‌خواستیم چتر حمایتی ۴۰ ساله را به یکباره از صنعت خودرو برداریم اما در شرایط فعلی باید به آنها کمک شده و شرایط تحریم نیز در نظر گرفته شود.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.