نامه فانی به رییس قوه قضاییه برای عفو معلمان در بازداشت

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-وزیر آموزش و پرورش، در نامه ای از رییس قوه قضاییه درخواست کرد با توجه به مناسبت های پیش رو، تعدادی از معلمانی که در بازداشت به سر می برند و حکم قضایی دارند مورد عفو قرار گیرند.

به گزارش آریا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دکترعلی اصغرفانی  دربارهٔ اقدامات صورت گرفته توسط این وزارتخانه برای آزادی برخی معلمان عضو تشکل های صنفی فرهنگیان که دربازداشت به سر می برند، افزود: تمامی تشکل های فرهنگیان دارای مجوز از وزارت کشور مورد احترام آموزش و پرورش می باشند و از دید ما به عنوان فرصت هایی برای آموزش و پرورش تلقی می شوند.

وزیرآموزش و پرورش با ابراز امیدواری از اجابت نامه از سوی رییس دستگاه قضا،افزود: وزیر اطلاعات قول داده با تشکل های شناسنامه دار و قانونی فرهنگیان دیداری داشته باشد وهم اکنون در حال هماهنگی و برنامه ریزی برای انجام این دیدارهستیم.

وزیرآموزش و پرورش ابراز امیدواری کرد، دیدار وزیر اطلاعات با تشکل های فرهنگیان، جلسه مشکل گشایی برای ادامه فعالیت این تشکل ها در قالب قانون احزاب باشد.

فانی در پاسخ به این سئوال که آیا در وزارت آموزش و پرورش معلم ستاره دار وجود دارد یا خیر گفت: همه معلمین ما عزیز می باشند و چیزی تحت عنوان معلم ستاره دار نداریم.

فانی تاکید کرد: همه معلمان ما مانند خورشید بوده و روشنی بخش جامعه آموزش و پروش کشور می باشند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.