نام‌نویسی کلاس اولی‌ها

جام جم آنلاین: دبیر ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش از تمدید نام نویسی از دانش آموزان پایه اول دبستان تا پایان خرداد خبر داد.

قاسم مستقیم افزود: تا پایان اردیبهشت بیش از ۷۰ درصد از کلاس اولی ها نام نویسی کرده اند و حدود ۳۰ درصد ممکن است به علت نقل مکان هنوز نام نویسی نکرده باشند که بدون هیچ نگرانی تا پایان خرداد مهلت دارند.

وی گفت : برخی خانواده ها نیز برای حضور در پایگاه های سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی فرزاندانشان نوبت گرفته اند که آنان نیز با مراجعه به موقع به این پایگاه ها می توانند نتایج ارزیابی ها را تا پایان خرداد به مدارس تحویل دهند.

مستقیم افزود : به مدارس نیز اعلام کرده ایم که مجازند ابتدا دانش آموزان را نام نویسی و بعد نتایج سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی دانش آموزان را دریافت و ضمیمه پرونده آنان کنند.

وی گفت : پایگاه های سنجش سلامت نیز تا پایان نام نویسی از دانش آموزان فعالیت دارند و خانواده ها هیچ نگرانی در این باره نداشته باشند.

بر اساس آخرین بخشنامه صادره ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش تاکید شده است که دانش آموزان دوره ابتدایی تا پایان خرداد و دانش آموزان راهنمایی و متوسطه حداکثر تا نیمه تیر باید نام نویسی شوند.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.