نام نویسی بیش از یک‌ونیم میلیون نفر بیمه‌شده جدید در سال ۹۰

به گزارش روز دوشنبه اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق تامین اجتماعی، باتوجه به اهمیت و حساسیت حفظ سوابق بیمه‌ای افراد زیرپوشش صندوق تامین‌اجتماعی، ارایه خدمات مطلوب به بیمه‌شدگان این صندوق مستلزم همکاری مناسب بیمه‌شدگان و ارسال لیست‌های درست و دقیق است.

براساس این گزارش، صندوق تامین‌اجتماعی در سال ۹۰ تعداد چهار میلیون و ۳۹۰ هزار و ۲۷۶ دفترچه درمانی جدید صادر و در اختیار بیمه‌شدگان قرار داده است و ۲۰ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۲۵۱ دفترچه نیز در واحدهای اجرایی این صندوق تعویض شده است.

تمدید اعتبار ۱۸ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۴۵۴ دفترچه درمانی، صدور ۳۶۵ هزار و ۳۳۵ دفترچه المثنی و ۸۹۵ هزار و ۸۹ مورد تجدید، تمدید و صدور گواهی استحقاق درمان از دیگر اقدامات انجام شده در واحدهای اجرایی تامین‌اجتماعی در سال گذشته بوده است.

در این گزارش آمده است، اعلام دو میلیون و ۲۸۱ هزار و ۱۰۲ مورد سابقه بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته است که درنتیجه آن پنج میلیارد و ۷۴۶ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۴۷۲ روز سابقه بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی در بین شعب این صندوق اعلام و تبادل اطلاعات شده است.

این گزارش اضافه می کند، همچنین ۷۳۶ هزار و ۵۰۹ مورد سابقه به موسسات خارج از صندوق تامین‌اجتماعی اعلام شده است که سوابق اعلام شده در این حوزه نیز شامل یک میلیارد و ۹۸۲ میلیون و ۱۸۶هزار و ۲۵۹ روز است.

براساس این گزارش، شناسایی و تجهیز سوابق بیمه‌شدگان به کد ملی از دیگر اقدامات واحدهای اجرایی تامین‌اجتماعی در سال گذشته بوده و در این رابطه نیز ۵۰ میلیارد و ۲۷ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۴۸۵ روز سابقه شناسایی و به کد ملی بیمه‌شدگان تجهیز شده است.

اجتمام ** ۱۷۸۸ ** ۱۵۶۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۳۷۵۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.