نام و القاب پیامبر اکرم اسلام به صورت لیزر شو روی بدنه برج میلاد نمایش داده می شود

به نشانه اعتراض به ساخت فیلم موهن پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) ؛

برج میلاد تهران در واکنش به ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبرعظیم الشان اسلام، نام و القاب حضرت رسول اکرم (ص) را به صورت لیزر شو روی بدنه برج میلاد تهران نمایش می دهد.

 به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران ، فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران ضمن محکوم کردن سازندگان این فیلم گفت: ساخت این فیلم نشان از گمراهی سازندگان آن و بن بست فکری آنها نسبت به دین جهانی اسلام است.
 
وی افزود: اسلام دینی جهان شمول است و ساخت این فیلم تنها نشان از گمراهی  و عقب ماندگی فکری کسانی می دهد که درصدد تخریب این دین و پیروان آن هستند.
 
به گفته هوشیار پارسیان، خوشبختانه بار دیگر مسلمانان با بیان اعتراض و خشم خود اتحادشان را به رخ جهانیان کشیدند و امروز نیز بر هر کدام از ما واجب است تا به نوعی اعتراض خود را نشان دهیم.
 
مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد: برج میلاد تهران به عنوان ششمین برج بلند مخابراتی در دنیا شهرت دارد و ما نیز موظف هستیم در کنار سایر مسلمانان دنیا اعتراض خود را به نوعی بیان کنیم.
 
وی با بیان اینکه این برج به ماذنه ایران اسلامی تبدیل شده است، تصریح کرد: در همین راستا و برای محکوم کردن این اقدام موهن و تنفر برانگیز، امشب (شنبه ۲۵ شهریورماه)  نام اسمای حضرت رسول اکرم (ص) را از ساعت ۲۰:۳۰ تا نیمه شب به صورت لیزر شود روی بدنه برج میلاد تهران نمایش خواهیم داد.
 
لازم به ذکر است همچنین تمامی کارکنان برج میلاد تهران نیز اقدام توهین آمیز سازندگان این فیلم موهن را محکوم کرده و در اعتراض به نمایش این فیلم خود را هم صدا با تمامی مسلمانان دنیا می دانند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.