ناپدید شدن عکس های اینستاگرام از توییتر

۲۰م آذر ،

اینستاگرام امکان اشتراک گذاری عکس از طریق توییتر را حذف کرد و پشتیبانی خود از سرویس های میکروبلاگینگ را پایان داد.

فیسبوک امروز این موضوع را اعلام کرد و امکان ارسال عکس از طریق توییتر را حذف نمود. این بدین معنی است که کاربران توییتر قادر به ملاحظه تصاویر از طریق حساب کاربری خود نیستند. در حال حاضر لینک های توییتر که به عکس های اینستاگرام مربوط می گردد، به جای نمایش عکس، یک تصویر سفید نمایش می دهند.

توییتر در وبلاگ خود این موضوع را این گونه توضیح می دهد: “اینستاگرام دسترسی توییتر به این پایگاه اینترنتی را لغو کرده است. در نتیجه عکس های اینستاگرام از طریق حساب های کاربری توییتر قابل دسترس نیست. هرچند هنوز کاربران اینستاگرام امکان ارسال لینک عکس از طریق توییتر را دارا می باشند، اما دیدن عکس از طریق کلیک رو لینک ها امکان پذیر نیست.”

یکی از مسئولین فیسبوک در این باره اعلام کرده که در صحبتی که هفته قبل با مدیرعامل اینستاگرام داشته، Systromبیان کرده که هدف او از این کار مراجعه کابران به پایگاه اینترنتی خود اینستاگرام و دیدن عکس ها در همان محل است و علاقه ای ندارد تا کاربران پایگاه اینترنتیش، عکس های مورد علاقه شان را در توییتر ببینند. این موضوع البته بعد از محدودیت هایی که توییتر برای برنامه های دیگر به وجود آورده است رخ داده. توییتر دسترسی برنامه های  این موضوع البته بعد از محدودیت هایی که توییتر برای برنامه های دیگر به وجود آورده است رخ داده. توییتر دسترسی برنامه های ۳rd partyرا در زمینه هایی مانند نمایش تعداد دنبال کننده ها و مواردی از این قبیل محدود کرده است.

Systromدر این باره توضیح می دهد : “ما در چند ماه قبل گام های بلندی برای ارائه یک سرویس مبتنی بر وب خوب به مشتریان برداشته ایم و در حال حاضر یک پایگاه اینترنتی خوب داریم. در قبل ما از خدمات توییتر به سبب ضعفی که داشتیم استفاده می کردیم و الان نیازی به این کار نداریم. ما یک وب پایگاه اینترنتی داریم که کاربران به طور مستقیم می توانند در آن فعالیت کنند، نظراتشان را بنویسند، علاقه مندی هایشان را نشان دهند و حتی از hashtagها استفاده کنند. برای ما بسیار مهم است که کاربران جایی بروند که محتوای اصلی شان در آنجا وجود دارد. “

توییتر در ماه ژوئن سرویس را ارائه کرد که به همکارانش اجازه می داد تا به شکلی زیباتر و تعاملی تر محتوای خود را ارائه کنند. کابران توییتر می توانند توسط این گزینه، اطلاعات بیشتری در مورد محتوای خود که از طریق توییتر ارسال کرده اند به دست بیاورند. یکی از این خدمات در مورد عکس هایی است که توسط توییتر ارسال شده اند.

نکته ای که در این میان وجود دارد، موضوعی است که روزنامه نیویورک تایمز به آن اشاره می کند. به نقل از نیویورک تایمز در چند ماه آینده، توییتر با تغییراتی که در برنامه موبایلش به وجود خواهد آورد، سیستمی برای دور زدن اینستاگرام و اضافه کردن امکاناتی بیشتر از آنچه که در حال حاضر وجود دارد، ارائه می کند. 

 

به روز رسانی

با موضوعی که در بالا مطرح شد، به زودی روش های مختلفی برای حل مشکل ارائه خواهد شد. اما یکی از ساده ترین روش های ممکن استفاده از اکستنشن InstaTwit روی مرورگر کروم است. این اکستنشن می تواند قابلیت نمایش عکس ها را در حساب کاربری توییتر بازگرداند. 

 

منابع: Cnet Wired TechCrunch و TheNextWeb

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.