ناکامی جاسوس خبرنگار نما در تماس با کریمی قدوسی

۱۲م آذر ،

واقعه‌ای که بارها تکرار شده و علی نژاد متوجه نمی شود؛

مسیح علی نژاد، جاسوس خبرنگار نما که هم اکنون در خارج از کشور برای سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی بیگانه مزدوری می کند چند روز پیش در تلاش بود تا با جواد کریمی قدوسی مصاحبه ای داشته باشد اما این نماینده با هوشیاری تمام از مصاحبه با این ضد انقلاب امتناع کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ بعد درج خبر احتمال دست داشتن پنج عضو زندانی فتنه ۸۸ در قتل مشکوک وبلاگ نویس در این پایگاه اینترنتی خبری و بازتاب گسترده آن، مسیح علی نژاد، در تلاش بود تا با جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و گوینده خبر مذکور مصاحبه ای را داشته و اطلاعات بیشتری را برای خوش خدمتی به اربابان خود کسب کند.


 

ظاهراً پس از تماس این جاسوس با کریمی قدوسی، این نماینده از نحوه پرسیدن سوال متوجه می گردد که فرد تماس گیرنده به دنبال اهداف خاصی است و در تلاش برای تهیه خبرها برای سرویس های جاسوسی خارج از کشور بوده، که بلافاصله تلفن وی را قطع کرده و از مصاحبه با وی امتناع می ورزد.

قدوسی در همین رابطه به خبرنگار بولتن نیوز گفت: پس از مصاحبه اینجانب با پایگاه اینترنتی شما در خصوص قتل ستار بهشتی و مشکوک بودن این قتل و همچنین دست داشتن عناصر فتنه در این زمینه یک زن از خارج از کشور با اینجانب تماس گرفت و خود را خبرنگار معرفی کرد اما سوال مشکوکی از اینجانب پرسید.

                        

وی افزود: با توجه به شماره تلفنی که با آن تماس می گرفت فهمیدم وی خارج از کشور بوده و همچنین از نحوه سوال متوجه شدم که وی ماموریت خاصی برای بیگانگان دارد به همین خاطر از پاسخ به سوال این جاسوس امتناع کردم.     


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.