ناگفته‌های معاون وزیر نیرو از عملکرد خود,می‌خواستیم اما نشد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در پاسخ به این پرسش که چه کاری می‌خواستید در دوره معاونت خود انجام دهید و نشد، گفت: کار حرکت بیشتر در راستای انرژی‌های نو و تجدید‌پذیر و نیروگاه‌های تولید پراکنده بود که می‌خواستیم انجام دهیم اما نشد.

خبراقتصادی:محمد بهزاد با تاکید بر این‌که فونداسیون حرکت بیشتر در راستای انرژی‌های نو و تولید پراکنده گذاشته شد، گفت: الان نیروگاه‌های بادی ۲٫۵مگاوایتی را در تاکستان نصب می‌کنند.

وی افزود: نیروگاه‌های ۱٫۵مگاواتی در زابل در حال نصب است اما میزان ظرفیت نیروگاه‌های بادی، خورشیدی و آبی کوچک و متوسط موجود باید به عدد بسیار بالاتری برسد گرچه فونداسیون خوبی در این زمینه گذاشته شد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر مشکلات بین‌المللی و مشکلات اقتصادی در صنعت برق که مانع رشد بیشتر موارد مذکور شده، گفت: مشکلات بین‌المللی و مشکلات اقتصادی در صنعت سبب شدند که رشد چشم‌گیری در زمینه‌ی انرژی‌های نو و تولید پراکنده نداشته باشیم.

بهزاد با اشاره به این‌که برنامه‌ریزی کرده بودیم سه درصد نیروگاه‌هایی که نصب می‌شوند، نیروگاه‌های تجدید‌پذیر باشند، گفت: اما الان حدود ۲۱۹مگاوات نیروگاه انرژی‌های تجدید‌پذیر داریم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با تاکید بر این‌که عدم رشد مورد انتظار در انرژی‌های تجدید‌پذیر آزاردهنده بود، گفت: در دولت یازدهم و دولت‌های بعدی باید روی این موضوع بیشتر کار شود.ایسنا


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.