ناگفته‌های وزیر سابق اطلاعات از انتخابات ۸۸

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز:

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه مصاحبه یکی از فتنه‌گران که در آن مدعی شد من پیروز انتخابات بودم در جزوه کشف شده از ستاد فتنه گران تدوین شده بود، گفت: در بررسی‌های نهایی مشخص شد که این جزوه توسط مجموعه‌ای از داخل و خارج کشور تدوین شده و از حزب توده خط گرفته است.
 حجت‌الاسلام حیدر مصلحی پنج‌شنبه شب در مراسم ۵ شب شور و عزا در مهدیه اصفهان با نام “صراط صبح سعادت و بصیرت”، با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان انقلاب برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: جنگ نخستین توطئه بین‌المللی برای تغییر نظام جمهوری اسلامی بود که استکبار جهانی، اروپا و کشورهای منطقه از جمله عربستان، قطر و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس با راه‌اندازی آن دست در دست یکدیگر به مقابله با انقلاب پرداختند.

وی افزود: رشادت رزمندگان اسلام و ملت ایران این استراتژی دشمنان را ناکام گذاشت بنابراین استکبار جهانی درصدد توقف نظام جمهوری اسلامی از طریق جنگ نرم برآمد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در دوران سازندگی و اصلاحات به‌عنوان رکن محوری این انقلاب طرحی را برای نقش برآب کردن این توطئه دشمنان بنیان نهادند، تاکید کرد: این طرح شامل گفتمانی از سوی نیروهای امام و رهبری و نتیجه آن شکل‌گیری دولت نهم بود.

وی ادامه داد: مطابق این طرح بچه‌های حزب‌اللهی همچون همیشه به میدان آمدند و پیشرفت انقلاب سرعت گرفت به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب این دهه را دهه پیشرفت نامیدند.

فتنه ۸۸، جنگی بین المللی بر علیه نظام بود

مصلحی با بیان اینکه این پیشرفت بار دیگر دشمنان را به طرح نقشه‌ای جدید برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی وادار کرد، بیان داشت: از همین نقطه بود که مقوله‌ای به نام فتنه شکل گرفت و یک بار دیگر کشورهای جهان دست به دست هم دادند تا انقلاب و نظام را متوقف کنند و به عبارتی جنگی بین‌المللی در ابعادی جدید آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ یک جریان براندازی بین‌المللی بود، اضافه کرد: اسنادی  در دست داریم که طراحی این فتنه از حدود یک سال پیش از انتخابات آغاز شده و حتی طرح ها و برنامه های پس از رسیدن به هدف نیز تعیین شده بود که این مطلب درست خلاف صحبت‌های بی‌شرمانه و ساده لوحانه افرادی است که مدعی شده‌اند فتنه دعوایی انتخاباتی بوده است.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه زمانی مسئولیت وزارت اطلاعات را پذیرفتم که بیش از یک ماه از جریان فتنه می‌گذشت، گفت: آن زمان هنوز دفاتر سران فتنه باز بود و ما در یکی از ستاد‌های سران فتنه جزوه‌ای پیدا کردیم که در آن طراحی‌های فتنه از یک سال قبل تعیین شده بود و حتی در آن برنامه‌هایی برای سفر به استان‌ها و روند فعالیت‌های لازم برای روز انتخابات تدوین شده بود.

‌ مصاحبه “من پیروز انتخابات هستم” در جزوه حزب توده تدوین شده بود

وی با بیان اینکه نکته جالب اینجاست که حتی مصاحبه یکی از فتنه‌گران که در آن مدعی شد که من پیروز انتخابات بودم در آن جزوه تدوین شده بود، ابراز داشت: در بررسی‌های نهایی مشخص شد که این جزوه توسط مجموعه‌ای از داخل و خارج کشور تدوین شده و از حزب توده خط گرفته بود.

وزیر سابق اطلاعات تاکید کرد: در سال ۸۷ جواد لاریجانی سفری به فرانسه داشت که پس از آن اعلام کرد که انتخابات خیلی سختی پیش رو داریم چرا که در دیدار با وزیر امور خارجه فرانسه وی اعلام کرده که ما با دولت آمریکا به توافق رسیدیم که هر کسی  به جز احمدی‌نژاد بر سر دولت ایران بیاید.

وی ادامه داد: این مسئله بدان معناست که مستکبران می‌خواستند تمام سعی خود را بکنند تا دولتی که با شعارهای انقلاب بر سر کار آمده بود، بار دیگر انتخاب نشود و میلیارد‌ها دلار نیز در این زمینه هزینه کردند و تمام کشورهای منطقه به جز یکی دو کشور سرمایه‌گذاری سنگینی برای پیروزی در این هدف کردند.

مصلحی با اشاره به نقش حزب‌الله در برهم زدن توطئه های دشمنان بیان داشت: البته در فتنه ۸۸ آمریکا نتوانست در فضای مجازی کاری از پیش ببرد چرا که بچه‌های حزب‌اللهی ما توانستند سیستم اطلاعاتی قدرتمند آمریکا را متوقف کنند.

آمریکا می‌خواهد از طریق توافقنامه ژنو ایران را بازی دهد

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا زمانی که بر سر شعارهای انقلاب پایداری کنیم، استکبار  دست از اقدامات خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران برنخواهد داشت، گفت: آمریکا در توافقنامه ژنو می‌خواهد ایران را بازی دهد تا کینه آمریکا  را از دل ها بیرون کند که مردم و مسئولان باید هوشیارانه اجازه این بازی را به آنها ندهند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به  نقش ولایت در ایستادگی و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروزه استکبار از اسلامی که با عطر ولایت فقیه آمیخته است وحشت دارد و این هراس از انقلاب را در فیلم های هالیوودی مطرح هالیوود مطرح کرده است.

وی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی وحدت شیعه و سنی مطرح است، ابراز داشت: جهان به سمت‌ و سویی رفته که حتی اندیشمندان اروپایی به سمت شناخت اسلام گرایش یافته‌اند و از این رو مستکبران با هراس از گسترش دین به جنگ و ترور برای جلوگیری از پیشروی نیروهای حزب‌الله و شیعه در جهان روی آورده‌اند.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.