نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون: فکر مدال انفرادی را از سر خارج کردیم

۱۴ام بهمن ،

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: با توجه به تعداد بالای ورزشکاران در بخش انفرادی مسابقات، امیدی به کسب مدال نداریم.

فریبا مددی، ضمن اعلام مطالب فوق در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای شرکت در مسابقات امسال در بخش بانوان ۱۲ کشور اعلام آمادگی کردهاند که همگی از بازیکنان مطرح آسیا و جهان می باشند.

وی ادامه داد: سطح کیفی مسابقات امسال نسبت به سال قبل بالاتر است و این موارد سبب شده تا امیدی به کسب مدال در بخش انفرادی بانوان نداشته باشیم ولی به دوبل سحر زمانیان و نگین امیری‌پور که در ایران رتبه اول را دارد امید داریم.

مددی در خصوص برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم ملی عنوان کرد: اردوی شاهرود از ۱۲ بهمن آغاز شده و تا ۱۸ ماه جاری ادامه پیدا می‌کند، اردوی نهایی نیز از ۱۹ تا ۲۵ به میزبانی پایتخت برگزار می‌شود که در این اردوها فریبا جلالیان به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی را برعهده دارد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون تأکید کرد: در اردوی شاهرود اشرف رضوی و زهرا کریم بیگی به عنوان کمک مربی همراه جلالیان می باشند و در تهران نیز سیمین مهدوی و گلناز فائزی کمک مربی می باشند.

مددی در پایان با تأکید بر این نکته که همچنان به دنبال یک مربی خارجی در بخش بانوان هستیم بیان داشت: مسئولان فدراسیون به دنبال یک مربی تازه خارجی برای بانوان می باشند و در سال تازه در اجلاس‌های مختلف جهانی و آسیایی برای جذب یک مربی تازه اقدام می‌کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.