نبود جسارت در مدیران معضل اصلی سینمای ماست

۱۸م آذر ،

بسته بودن فضا نگاه تنگ نظرانه و همچنین نبود جسارت در فیلم سازی از مشکلات موجود سینمای ایران است.

عبدالله علیخانی (مدیر سینما عصر جدید) در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص تعطیلی سینماها گفت: مشکلات اخیر به وجود آمده مختص به کلیه سینماهای خصوصی و دولتی است. سینماهای دولتی در صورت مواجه با کمبود بودجه از سوی دولت حمایت می شوند ولی سینماهای خصوصی با وجود کمبود بودجه به ناچار به تعطیلی سینماها روی می آورند.
وی افزود: سینمایی که تماشاگر ندارد به طور طبیعی از لحاظ اقتصادی تعطیل است و تنها درب آن باز است.
علیخانی در خصوص راه حل برای مشکلات موجود، عنوان کرد: فضا را باید برای فیلم سازی باز کنیم تا آثار اجتماعی و رویا پردازانه ساخته شود تا جوان ها با این آثار همذات پنداری کنند.

** نگاه صبورانه به ساخت آثار سینمایی استقبال مخاطب را به دنبال خواهد داشت

وی تصریح کرد: ما توانایی مقابله با تأثیر ماهواره را نداریم اما می توانیم با باز کردن فضا برای فیلم سازی با تولیدات آثار بهتر، تماشاگر را به سینماها بکشانیم، مسئولان نباید نگاه تنگ نظرانه به ساخت تولیدات داشته باشند.
وی در این باره ادامه داد: همیشه در تلویزیون با ساخت آثار جسورانه به مسائل روز جوانان و کشور پرداخته می شود در حالی که باید این جسارت در ساخت آثار سینمایی صورت بگیرد.
وی اظهار داشت: در صورت بازسازی سینماها و همچنین بازنگری در ساخت آثار، با تولید فیلم های خوب، تماشاگر برای دیدن و رفتن به سینما وقت و هزینه می گذارد و ما شاهد شرایط بهتری در سینماها خواهیم بود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.