نبی: اکتاویو یکی از بهترین‌های دنیاست / بازیکنان فیکس و ذخیره فوتبال ساحلی ایران در یک سطح می باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – نبی می‌گوید فدراسیون فوتبال چیزی برای تیم ملی فوتبال ساحلی کم نگذاشته است.

به گزارش ممتاز؛ تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مقام قهرمانی جام بین قاره‌ای رسید تا ایران صاحب اولین مدال فوتبالی در رقابت‌های جهانی شود. مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد این قهرمانی می‌گوید: «این حاصل کار مداوم و تلاش بازیکنان، گروه سرپرستی و در نهایت فدراسیون فوتبال است. ما تا جایی که می‌توانستیم از تیم ملی فوتبال ساحلی حمایت کردیم. حضور آن‌ها در بازی‌های رسمی و پشتوانه‌سازی در لیگ کشور، کارهایی بود که ما می‌توانستیم برای این تیم انجام دهیم.»
نبی ادامه می‌دهد: «ما لیگ فوتبال ساحلی را حتی تا رده جوانان داریم که این یک پشتوانه عالی است. فوتبال ساحلی ایران دارای گروه قوی و همدلی است. آن‌ها تعامل خوبی با یکدیگر دارند و امیدواریم در مسابقات آینده هم عملکرد خوبی داشته باشند.»
نبی که روی تیم فوتبال ساحلی نظارت مستقیم داشت می‌گوید: «روی این تیم تغییرات مدیریتی انجام شد. با اجازه آقای کفاشیان نظارت مستقیم روی عملکرد این تیم داشتم. چه در لیگ و چه در تیم ملی، همه کارها زیر نظر سرمربی تیم ملی انجام شد. همه اشخاصی که در این تیم حضور دارند، بهترین بوده اند. اکتاویو هم بر اساس عملکرد خوبی که این نفرات داشته اند آن ها را انتخاب کرده است. فدراسیون هم از نظر پشتیبانی، چیزی برای این تیم کم نگذاشت.»
دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه می‌دهد: «تیم ملی فوتبال ساحلی بیش از ۲۹ اردو در اکراین، بلاروس، روسیه و ایران داشته. تیم‌های بزرگ دنیا با ما بازی تدارکاتی انجام داده‌اند. ما توانستیم ایتالیایی را شکست دهیم که قهرمان جام جهانی شده بود. مجارستان و بلاروس هم به ایران آمدند. تیم ملی فوتبال ساحلی ۲۰ روز در ماه اردوهای منسجم داشته. حمایت خوب فدراسیون سبب شد تا امروز بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم. الان هم فضای خوبی را به مربی تیم ملی داده ایم. اکتاویو از نظر فنی عالی بود. او از همه نظر یکی از بهترین های دنیاست و درجه بالایی دارد. این تغییرات ساختاری کمک بسیاری به نتایج تیم ملی کرده است و قطعا ما یکی از بهترین نفرات دنیا را به عنوان سرمربی در اختیار داریم.»
نبی در مورد کارشکنی تیم داوری که سبب شدند ۳ بازیکن ایران در مسابقه با امارات محروم شوند می‌گوید: «داوری آن مسابقه به نوعی بود که ایران در بازی با امارات سه نفر محروم داشته باشد تا تضعیف شود. من به بچه‌ها گفتم بازیکنان داخل زمین و ذخیره‌ها در یک سطح می باشند و ما با هر ترکیبی که پا به میدان بگذاریم برایمان فرقی نمی‌کند. دیدید که امارات را هم بردیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.