نبی حبیبی: دخالت دولت در انتخابات قابل محاکمه است

۲۱م اسفند ،

دبیرکل حزب موتلفه تاکید دارد در اکثر انتخابات ها مدل وحدت و ائتلاف در جریان اصولگرایی موفق بوده و در انتخابات آینده نیز نتیجه بخش خواهد بود.

محمدنبی حبیبی با اشاره به ضرورت وحدت و ائتلاف میان کاندیداهای اصولگرا، اظهارداشت: ما ائتلاف میان کاندیداها را یک موضوع بسیار مهم می دانیم که اگر این ائتلاف صورت نگیرد رای جریان اصولاگرایی بین چند نفر تقسیم می گردد و در نتیجه زمینه شکست مجموعه نامزدهای اصولگرا فراهم می‌شود.
دبیرکل موتلفه اسلامی، با تاکید برا پایبندی موتلفه اسلامی بر ائتلاف و حدت در جریان اصولگرایی تصریح کرد: موتلفه اسلامی از همان ابتدای فعالیتهای خود که برای ریاست جمهوری یازدهم انجام داده است نظرش این بود کسانی که خود را شایسته ریاست جمهوری می دانند در مسیری حرکت کنند که نهایتا به یک ائتلاف بزرگ با محوریت روحانیت برسند.

وی معرفی یک نامزد در جریان اصولگرایی را سبب افزایش توان رقابتی اصولگرایان در بین رقبا دانست و گفت: در انتخابات مجلس هشتم و نهم روش رسیدن به ائتلاف موفق بود؛ اما در انتخابات ریاست جمهوری با اینکه در انتخابات دوره نهم یک ائتلاف همگانی صورت نگرفت اما در انتخابات دهم با توجه به هماهنگی که بین نظرات اصولگرایان فراهم شد، در رقابت با اصلاح طلبان یک موفقیت بزرگ حاصل شد، بنابر این در انتخابات یازدهم نیز بامحوریت جامعتین ائتلاف صورت می گیرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: اگر مجموعه اصولگرایان با محوریت روحانیت یا بدون محوریت روحانیت توافق داشته باشند که به یک ائتلاف بزرگ برسند ؛ موتلفه نیز در تبعیت از خرد جمعی که در این زمینه امتحان خود را به خوبی پس داده است نظر جمع را رعایت خواهد کرد؛ چراکه ما اصل تعدد نامزها را یک خطر در جبهه اصولگرایی می دانیم چه این اجماع با محوریت روحانیت باشد وچه غیر از آن، ما تسلیم هستیم.

دبیرکل موتلفه اسلامی، همچنین در واکنش به فعالیت های انتخاباتی دولت و گروه وابسته آن اذعان کرد: دولت حق ورود در رقابتهای انتخاباتی را که یک دخالت نامشروع به حساب می آید ندارد، هر اقدام دولت که بوی دخالت در انتخابات از آن استشمام شود هم محکوم است وهم غیر قانونی و اگر کسی مرتکب این دخالت شود قابل محاکمه است.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.