نبی: ما کی گفتیم با اسپانیا و ایتالیا بازی می‌کنیم؟/ کرانچار خودش فنی است،او به تیم ملی کمک می‌کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – دبیر فدراسیون فوتبال تاکید کرد با توجه به تفاهم نامه همکاری دو فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا، امیدواریم که یک روز با تیم ملی ایتالیا بازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری خبرآنلاین؛نبی ابتدا در خصوص شایعات اخیر در مورد بازی های دوستانه ایران با ایتالیا و اسپانیا می گوید: «بحث بازی ایران و اسپانیا هم در رسانه ها مطرح شد و قرار نیست چنین مسابقه ای برگزار شود ضمن اینکه در مورد ایتالیا هم باید توضیحاتی بدهم. فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا مدتی پیش با یکدیگر قرارداد همکاری امضا کردند و شما دیدید که در این چند وقت تیم های پایه ای ما چند بار برای برگزاری اردو و بازی های دوستانه به این کشور سفر کردند.»

او تاکید می کند: «این تفاهم نامه ما را امیدوار می کند که یک روز با ایتالیا بازی کنیم هر چند که زمان این بازی شخص نیست و اصلا شاید بعد از جام جهانی باشد. با این حال باز هم تاکید می کنم که بحث بازی دوستانه با اسپانیا از طرف ما مطرح نشده و این موضوع شایعه است.»

نبی در خصوص حرف های زلاتکو کرانچار که گفته در زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا بازیکنانش را به تیم ملی نمی دهد، گفت: «کرانچار خودش یک مربی فنی است و مطمئنا به تیم ملی کمک خواهد کرد.من معتقدم با حرف زدن و جلسه گذاشتن بسیار از مسائل حل خواهد شد.مطمئنا بسیاری از مربیان هم می دانند که بحث جام جهانی بسیار مهم است.حتی علی پروین هم در مورد آماده سازی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی ۱۹۷۸ حرف زده بود و گفته بود که بازیکنان چند ماه قبل از آغاز بازی ها در اختیار سرمربی بودند. امیدوارم در نهایت یک همکاری خوب به وجود بیاید تا تیم ملی با آمادگی کامل به جام جهانی برود.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.