نتایج آزمون استخدامی تامین ‌اجتماعی

جام جم آنلاین: مدیرکل امور اداری صندوق تامین اجتماعی با بیان اینکه آزمون استخدامی این صندوق صبح روز پنجشنبه ۲۵ خرداد به صورت همزمان در مراکز استان‌های کشور برگزار شد، گفت: تعداد داوطلبان در دو بخش بیمه‌ای و درمانی این آزمون بیش از ۹۸ هزار نفر بودند که در مهلت تعیین شده، برای پاسخگویی به سوالات به رقابت پرداختند.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین از سازمان تامین اجتماعی، مهدی رضایی با بیان مطلب فوق، افزود: در این مرحله، حداکثر به میزان دو برابر ظرفیت نهایی، پذیرفته خواهند شد که بعد از انجام مصاحبه و طی مراحل گزینش بالغ بر ۵۰۰۰ نفر به صورت استخدام پیمانی جذب صندوق تامین ‌اجتماعی می‌شوند.

وی تعداد داوطلبان شرکت‌کننده در بخش بیمه‌ای تامین‌ اجتماعی را ۶۳۱۳۲ نفر اعلام کرد و گفت: از بین شرکت کنندگان در آزمون استخدامی تامین ‌اجتماعی ۳۵۰۲۸ نفر نیز داوطلب شرکت در رشته‌های درمانی آزمون صندوق تامین ‌اجتماعی بودند.

مدیرکل امور اداری صندوق تامین اجتماعی افزود: در آزمون استخدامی تامین ‌اجتماعی ۵۴ هزار و ۸۹۱ داوطلب مرد و ۴۳ هزار و ۲۶۹ داوطلب زن شرکت داشتند.
 
شایان ذکر است نتایج دوبرابر ظرفیت آزمون استخدامی صندوق تامین ‌اجتماعی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تامین به نشانی www.tamin.ir و jazbtamin.ir و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲ صندوق تامین ‌اجتماعی به اطلاع شرکت‌کنندگان این آزمون خواهد رسید.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.