نتایج مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هفته دوم مهر اعلام می‌شود

مهلت انتخاب رشته شهر مجدد داوطلبان آزمون سراسری رشته‌های غیرپزشکی و علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تا شنبه اول مهرماه ادامه دارد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ناصر اقبالی رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: انتخاب رشته شهر مجدد داوطلبان آزمون سراسری رشته‌های غیرپزشکی و علوم‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که از روز یکشنبه ۲۶ شهریور ماه آغاز شده است تا ساعت ۲۴ روز شنبه اول مهرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اتمام زمان انتخاب مجدد رشته شهر در روز شنبه اول مهرماه از داوطلبان خواست تا در اسرع وقت نسبت به ثبت انتخاب‌های مجدد خود در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org اقدام کرده و این کار را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در این مرحله به داوطلبان امکان انتخاب حداکثر ۲۰ کد رشته و محل از میان رشته‌های مجموعه امتحانی فرد ارائه خواهد شد، اعلام کرد: استثاناً داوطلبان رشته‌های پزشکی در صورت تمایل می‌توانند علاوه بر رشته‌های ارائه شده در گروه علوم و پزشکی رشته‌های مورد نظر خود از مجموعه علوم تجربی و کشاورزی را نیز در انتخاب‌های خود منظور کنند.

اقبالی با تاکید بر اینکه داوطلبان لازم است در انتخاب رشته محل‌های خود به محدودیت جنس پذیرش و قید پذیرش بومی برای خواهران در برخی از رشته محل‌ها دقت کنند، گفت: هر داوطلب تنها یک بار مجاز به انتخاب رشته شهر است.

وی زمان اعلام نتایج داوطلبان در این مرحله را هفته دوم مهرماه اعلام کرد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.