نتایج هفته سی ام لیگ برتر انگلیس

۸فروردین ۱۳،

آرسنال در حضور بیش از ۶۰ هزار تماشاگر ورزشگاه امیریتس موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر یک از سد میهمان خود ردینگ بگذرد. “ژروینیو” (۱۱)، “سانتی کاسورلا” (۴۸)، “اولیویه ژیرو” (۶۷) و “مایکل آرتتا” (۷۷، پنالتی) گل های آرسنال را در این بازی به ثمر رساندند.

به گزارش مهر، منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی رقابتها نیز در حضور بیش از ۴۷ هزار تماشاگر ورزشگاه اتحاد با نتیجه ۴ بر صفر میهمان خود نیوکاسل را شکست داد. “کارلوس ته‌وز” (۴۱)، “داوید سیلوا” (۴۵)، “ونسان کمپانی” (۵۶) و “جیمز پرچ” (۶۹، گل به خودی) گل های منچسترسیتی را در این بازی به ثمر رساندند.

اما چلسی در حضور بیش از ۳۱ هزار تماشاگر ورزشگاه سنت مری ساندرلند با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میزبان خود شد. در این بازی ابتدا “جی رودریگز” (۲۳) ساندرلند را پیش انداخت اما “جان تری” در دقیقه ۳۳ نتیجه را به تساوی کشاند. اما ۲ دقیقه بعد “ریکی لامبرت” گل دوم و پیروزی بخش ساندرلند را به ثمر رساند تا چلسی با این شکست به رده چهارم جدول سقوط کند.

تاتنهام موفق شد با پیروزی ۲ بر یک مقابل سوانزی سیتی به رده سوم رسید. “یان ورتونگن” (۷) و “گرث بیل” (۲۱) گل های تاتنهام را در این بازی به ثمر رساندند و “میچو” در دقیقه ۷۱ تک گل سوانزی را وارد دروازه “برد فریدل” کرد.

* آرسنال ۴ – ساندرلند یک

* منچسترسیتی ۴ – نیوکاسل صفر

* ساوتهمپتون ۲ – چلسی یک

* سوانزی سیتی یک – تاتنهام ۲

* وستهام ۳ – وست بروم یک

* ویگان یک – نورویچ سیتی صفر

در آخرین دیدار شنبه شب تا دقایقی دیگر اورتون در گودیسون پارک میزبان استوک سیتی خواهد بود.

جدول رده بندی:

۱- منچستریونایتد ۷۷ امتیاز

۲- منچسترسیتی ۶۲ امتیاز

۳- تاتنهام ۵۷ امتیاز (یک بازی بیشتر)

۴- چلسی ۵۵ امتیاز

۵- آرسنال ۵۳ امتیاز

—————————————

۱۸- استون ویلا ۳۰ امتیاز

۱۹- کوئینزپارک رنجرز ۲۳ امتیاز

۲۰- ردینگ ۲۳ امتیاز (یک بازی بیشتر)


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.