نتایج آزمون استخدامی استانداری آذربایجان شرقی سال ۹۲

۱۶خردادماه،

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این آزمون که به منظور جذب ۹۳۵ نفر نیروی تازه در ۹۰ رشته شغلی ۲۷ دستگاه‌ اجرایی استان برگزار شد، بیش از ۲۲ هزار نفر در ۲۰ حوزه امتحانی شهر تبریز و ۱۵ حوزه امتحانی در شهرهای مراغه، میانه، سراب، اهر و مرند به رقابت پرداختند.

همچنین استاندار آذربایجان شرقی با حضور در یکی از حوزه‌های برگزاری این آزمون در تبریز، از نزدیک در جریان نحوه برگزاری آزمون قرار گرفت.

احمد علیرضابیگی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: دولت و به ویژه شخص رئیس جمهور تأکید ویژه‌ای دارند که ورود کارکنان و کارشناسان متعهد و متخصص به پیکره دولت، با رعایت عدالت و بهره‌مندی برابر از فرصت استخدام صورت گیرد.

وی افزود: همه همت ما این است که با رعایت عدالت و انصاف، بهترین نیروها را برای خدمت در دستگاه کارگزاری دولت انتخاب کنیم.

علیرضابیگی با بیان اینکه این آزمون دومین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی از سهمیه سال ۹۱ است، افزود: اولین مرحله این آزمون سال قبل با انتخاب ۵۰۰ نفر با موفقیت برگزار و نتایج نهایی آن نیز اعلام شد.

وی اضافه کرد: آزمون امروز نیز برای تصدی ۹۳۵ پست سازمانی بین ۲۲ هزار و ۶۰۰ داوطلب برگزار می‌شود که بخشی از این پست‌ها به صورت سهمیه خانواده‌های شاهد و معلولان منظور شده است.

علیرضابیگی، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان را شهریورماه سال جاری اعلام کرد و گفت: باقیمانده سهمیه استان از استخدام سال ۹۱، حدود ۱۵۰۰ پست سازمانی است که تلاش می‌کنیم آزمون مربوط به آن را نیز قبل از مردادماه برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که با تغییر دولت، وضعیت استخدامی داوطلبان آزمون امروز چگونه خواهد بود؟ گفت: اطمینان خاطر می‌دهیم که این آزمون براساس مصوبه قانونی و از سهمیه سال ۹۱ استان برگزار می‌شود و تمام موازین قانونی در آن منظور شده و امیدوارم با ورود پذیرفته‌شدگان این آزمون در بدنه اداری دولت، شتاب بیش از پیش امور در دولت تازه را شاهد باشیم.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.