نتایج دومین جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی

۲۵فروردین۱۳،

دومین جلسه شورای فنی تیمهای ملی کشتی فرنگی عصر روز شنبه با حضور اعضاء در محل خانه کشتی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این نشست به ترتیب سرپرست و مربی ارشد تیمهای کشتی فرنگی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان با حضور در نشست شورای فنی تیمهای ملی گزارشی از روند برنامه های خود ارائه دادند.

برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیمهای ملی کشتی فرنگی به صورت دوره ای و دوحذفی، برگزاری اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان پس از مسابقات آسیایی در سایر استانهای داوطلب و انجام مرحله دوم انتخابی تیمهای جوانان و نوجوانان در سروزن قانونی از جمله موارد تصویب شده در این جلسه بود.

موارد مطرح و تصویب شده در این نشست به شرح زیر است:

۱- مقرر گردید مسابقات انتخابی نهایی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در چارچوب مفاد فرآیند انتخاب تیم های ملی کشتی فرنگی کشور، به صورت دوره ای و دو حذفی برگزار شود .

۲- آقای چمن گلی مربی ارشد تیم ملی کشتی بزرگسالان فرنگی کشور، گزارشی از اردوی تیم ملی بزرگسالان آسیایی و برنامه تمرینی آن ها ارائه نمود و با پیشنهاد ایشان مقرر شد اردوهای تیم ملی کشتی کشور (فرنگی) با پیگیری فدراسیون پس از آسیایی در سایر استان های داوطلب برگزار شود. سرپرست بزرگسالان کشتی فرنگی کشور مسئولیت پیگیری موضوع مذکور را برعهده دارد.

۳- مقرر گردید به منظور بهره مندی از حضور کلیه کشتی گیران مقطع سنی جوانان در رشته ی کشتی فرنگی، علاوه بر هشت نفر برتر قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی مرحله اول در هر وزن، مدال آوران نوجوانان آسیا و جهان در سال قبل که امسال در شرایط سنی جوانان می باشند، مدال آوران جوانان آسیا و جهان در سال قبل که امسال هنوز در شرایط سنی جوانان می باشند، و نفرات اول تا سوم رقابت های کشتی جام عمومی (اوپن) کشور که واجد شرایط سنی جوانان می باشند، بتوانند در رقابت های انتخابی تیم ملی مرحله نهایی کشتی فرنگی جوانان شرکت کنند.

۴- مقرر گردید موضوع بند یکم این صورتجلسه در خصوص مسابقات انتخابی نهایی تیم ملی کشتی جوانان فرنگی کشور نیز محقق گردد.

۵- مقرر گردید موضوع بند یکم این صورتجلسه در خصوص مسابقات انتخابی نهایی تیم ملی کشتی نوجوانان فرنگی کشور نیز محقق گردد.

۶- برنامه ی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشور توسط کادر فنی ذیربط برای اردوی تدارکاتی ارس ارائه گردید.

۷- در صورت برگزاری داخلی رقابت های روز جهانی کودک در رشته کشتی فرنگی نوجوانان ۸ نفر برتر قهرمانی کشور و ۸ نفر برتر انتخابی مرحله اول در رقابت های نهایی انتخابی تیم ملی نوجوانان (مطابق مفاد فرآیند ذیربط) شرکت خواهند کرد.

۸- رقابت های انتخابی مرحله دوم نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی حتماً در سر وزن قانونی انجام شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.