نتیجه اجماع اصلاح‌طلبان این نیست که نظر خاتمی شرط باشد/عارف با مجموعه اصلاح‌طلبی همراه شود

۱۹م آذر ،

سخنگوی حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه انتظار ما از نیروها و گروه‌های اصلاح‌طلب از جمله محمدرضاعارف این است که اصلاح‌طلبان با مجموعه اصلاح‌طلبی همراه شوند، گفت: حضور انفرادی عارف در انتخابات به عنوان نماینده اصلاح‌طلبان مورد قبول نیست.

میرزابابا مطهری‌نژاد سخنگوی حزب مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ اظهارنظر اخیر محمدرضا عارف مبنی بر اینکه “اگر خاتمی مخالف حضورم در انتخابات باشد، کاندیدا نمی‌شوم در غیر این صورت در انتخابات حاضر می‌شوم، حتی اگر ۱۰ رای داشته باشم” گفت: عارف برای هر گونه تصمیم گیری مختار است و هیچ کس نمی‌تواند مانع تصمیمات یک فرد شود.

سخنگوی حزب مردم‌سالاری عنوان کرد: انتظار ما از نیروها و گروه‌های اصلاح‌طلب از جمله محمدرضاعارف این است که اصلاح‌طلبان با مجموعه اصلاح‌طلبی همراه شود.

وی با بیان اینکه حضور انفرادی عارف در انتخابات به عنوان نماینده اصلاح‌طلبان مورد قبول نیست، گفت: تاکنون دو امر برای اصلاح طلبان مسجل شده است؛ یکی حضور فعال در انتخابات و دوم اجماع بر سر یک کاندیدا.

وی با اعلام این خبر که اصلاح‌طلبان درحال بررسی روش های اجماع می باشند، اظهار داشت: اینکه نتیجه چه شود را نمی‌دانیم، اما مسلما نتیجه این نیست که نظر خاتمی شرط باشد؛ خود خاتمی هم چنین دیدگاهی ندارد.

مطهری نژاد در ادامه تاکید کرد: شورای هماهنگی اصلاحات و سایر احزاب مستقل اصلاح‌طلب نهایتا به یک نقطه مشترک خواهند رسید.

سخنگوی حزب مردم‌سالاری در پایان دربارهٔ آخرین وضعیت “طرح مناسک” حزب مردم‌سالاری گفت: این طرح همچنان در مرحله تبیین و توضیح برای جریان‌های اصلاح‌طلب قرار دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.