نتیجه انقلابهای مردمی در منطقه افزایش قدرت مقاومت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری مهر علی لاریجانی بعدازظهر امروز در دیدار با عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) افزود: حامیان بین المللی رژیم صهیونیستی همواره سعی کرده اند با پررنگ کردن سایر مسائل، مسئله فلسطین را به حاشیه ببرند اما برای امت اسلامی، مسئله فلسطین و احقاق حقوق مردم مظلوم این سرزمین همواره موضوع نخست جهان اسلام بوده است.

وی با اعلام حمایت دولت و ملت ایران از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به خاطر پایداری بر مواضع اصولی‌شان تصریح کرد: حماس نماد مقاومت مردم مسلمان فلسطین است , نباید اجازه داد این نقش و جایگاه تضعیف شود.

حماس از یک وجب خاک فلسطین نیز چشم‌پوشی نخواهد کرد

براساس این گزارش، محمود الزهار عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با تقدیر از حمایتها و پشتیبانی های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت اسلامی فلسطین گفت: نقش ایران در حمایت از مردم فلسطین در سالهای گذشته بی بدیل بوده است و هیچ کس نمی تواند اهمیت و جایگاه مهم ایران را در مسئله فلسطین انکار کند.

وی در ادامه با تشریح اصول ثابت مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی فلسطین هیچ گاه از یک وجب خاک فلسطین نیز چشم‌پوشی نخواهد کرد و مبارزه تا آزادی کامل تمام سرزمینهای فلسطین ادامه خواهد داشت.

الزهار با تاکید بر افزایش قدرت فراوان مقاومت اسلامی فلسطین گفت: مقاومت اسلامی مردم فلسطین هر روز قوی‌تر و قدرتمندتر می شود.

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: مقاومت در همه اشکال آن زندگی و آینده ماست و حماس هرگز از برنامه مقاومت خارج نخواهد شد.

در این دیدار وزیر فرهنگ و جوانان دولت فلسطین نیز حضور داشت.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.