نجات هزار اتفاق دیده از سیلاب/۱۱ روستا دچار سیل و آب گرفتگی شدند

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است
ممتاز نیوز :سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از نجات یکهزار نفر از متاثرین و اتفاق دیدگان وقوع سیل و آبگرفتگی در سه شهرستان یاسوج، گچساران و سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

iبه گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از مهر ؛ حسین درخشان با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در سه شهرستان یاد شده استان کهگیلویه و بویراحمد، ۱۱ روستا دچار سیل و آب گرفتگی شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بر اثر وقوع سیل و آبگرفتگی در ۱۱ روستا یاد شده هشت گروه تخصصی امداد و نجات در سیلاب و بقا در آب شامل ۵۰ امدادگر اعزام سریع iبه مناطق یاد شده اعزام و هم اکنون iبه منظور ارائه خدمات امدادی مناسب در منطقه حضور دارند.

درخشان با بیان اینکه امدادگران از ۳۹۶ واحد مسکونی با استفاده از ۶ موتور پمپ و لجن‌کش، آب را تخلیه کرده‌اند، گفت: با یک برنامه ریزی عملیاتی از سوی گروه های امدادرسان و iبه منظور ارائه خدمات اسکان و تغذیه اضطراری iبه آسیب دیدگان و متاثرین از سیل و آب گرفتگی در مناطق یاد شده اقلام زیستی همچون پتو، موکت، نایلون، کنسرو، برنج و حبوبات میان آنان توزیع شد.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.