نحوه برخورد خاص آقای خاص با داوران

۲۸ام بهمن ،

ژوزه مورینیو سرمربی تیم رئال مادرید که به نوعی آقای خاص فوتبال است در برخورد با داوران نیز شیوه رفتاری خاص و منحصر به فرد دارد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، ژوزه مورینیو آقای خاص فوتبال جهان رفتارجالبی با داوران داردتا آن جایی که گراهام پل داور برجسته از انگلیس یک مقاله در خصوص نحوه برخوردبا ژوزه مورینیو و شیوه های خاص رفتاری وی نوشته است.

وی در این مقاله مورینیو را فردی دلربا برای داوران دانسته است گراهام پل،  مورینیو را به گونه ای توصیف کرده است که حتی یک لحظه هم به عنوان فرد در حال تملق از او یاد شود.

پل در این مقاله به یکی از خاطراتش با مورینیو اشاره کرده است خاطره ای که به قضاوت دیلی در اولین دیدار چلسی درزمان مربیگری مورینیو برمی گردد یر این اساس گراهام پل عنوان کرده است که ژوزه مورینیو بعد از بازی از او پرسیده آیا همه چیز روبه راه است و پل در جواب به شوخی گفته است فقط اتاق داوران باید رنگ آمیزی وتعمیر شود که البته مورینیو این قضیه را جدی گرفته و ۵هفته بعد در دیدار بعدی ، اتاق داوران دو دوش حمام جداگانه ویک سینمای خانگی نیز داشت گراهام پل فتار های ژوزه مورینیو در زمین را مشخص و تا حدودی همراه با جنبه طنز اعلام کرده است رفتار هایی که به هیچ عنوان داور را تحت تأثیر قرار نمی دهد./ق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.