نحوه شارژ سیم‌کارتهای اعتباری حجاج ایرانی اعلام شد

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: حجاج ایرانی در طول مراسم حج می‌توانند از طریق کارت بانکی و مراجعه به سایت اینترنتی اپراتورها نسبت به شارژ سیم‌کارت اعتباری خود اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، حسن رضوانی افزود: مشترکان همراه اول درصورت نیاز به دریافت شارژ سیم‌کارت اعتباری می‌توانند به کمک رمز دوم کارت بانکی خود از طریق شماره ۰۹۹۹۰ و یا با استفاده از اینترنت و از طریق سایت این شرکت، سیم کارت خود را شارژ کنند.

وی گفت: خانواده‌های حجاج ایرانی مشترکان همراه اول می‌توانند در ایران از طریق شماره ۰۹۹۹۰ و مراجعه به اینترنت و سایت این شرکت و یا دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به خرید کارت شارژ اقدام کنند تا سیم‌کارت حجاج آنان به صورت خودکار شارژ شود.

رضوانی درباره امکان شارژ سیم‌کارت مشترکان ایرانسل گفت: مشترکان ایرانسل نیز می‌توانند از طریق سایت این شرکت و به کمک رمز دوم کارت بانکی نسبت به خرید کارت شارژ در عربستان اقدام کنند و علاوه بر آن خانواده‌های حجاج ایرانی مشترکان ایرانسل می‌توانند در ایران، شارژ مورد نیاز حجاج را تهیه و از طریق کد # شماره تلفن زائر *کد شارژ خریداری شده *۱۴۱* آن را برای حجاج خود فعال کنند.

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری درباره نحوه اعلام مسدود کردن و جایگزین‌کردن سیم‌کارتهای مفقودی اپراتورهای اول و دوم و همچنین مشکلات مربوط به سیم‌کارتهای با پیش شماره ۹۱۰ گفت: زائرین می‌توانند درصورت مفقودشدن یا سرقت سیم‌کارت خود با هماهنگی مدیر کاروان برای مسدودکردن سیم‌کارت خود در شهر مدینه با شماره ارتباطی ۰۵۰۱۵۷۲۱۸۸ آقای میرزائی و در شهر مکه با شماره ارتباطی ۰۵۵۹۰۱۶۸۷۶ آقای مرادی از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.