نحوه فعال‌سازی سرویس فکس همراه اول

۱۸فروردین۱۳،

 

نحوه فعال‌سازی سرویس فکس ویژه مشترکان همراه اول اعلام شد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، با فعال‌سازی این سرویس امکان ارسال و دریافت فکس از طریق تلفن همراه برای مشترکین فراهم می‌شود.
برای فعال‌سازی این سرویس می‌توان هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری اقدام کرد.
برای فعال‌سازی سرویس به صورت حضوری باید مالک یا وکیل قانونی به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه و فرم مربوطه را تکمیل و مدارک لازم شامل اصل و تصویر کارت ملی و آخرین قبض پرداختی، اصل وکالت‌نامه درصورت مراجعه وکیل قانونی را ارائه کنند.
برای فعال‌سازی به صورت غیرحضوری نیز مشترکین در صورتیکه خدمات غیرحضوری تلفن همراه خود را فعال کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی همراه اول نسبت به فعال‌سازی سرویس فکس اقدام کنند سپس سیستم یک شماره به فکس به آنها اختصاص می‌دهد.
پس از فعال‌سازی سرویس فکس، درصورتی که گوشی مشترک، این سرویس را پشتیبانی کند، می‌تواند به یکی از۲ روش زیر از سرویس فکس استقاده کند.
مشترکینی که گوشی تلفن همراه‌شان دارای منوی فکس است می‌توانند مستقیما فکس را ارسال یا دریافت کنند و درصورت لزوم از طریق اتصال گوشی به چاپگر، متن را روی صفحه چاپ کنند.
همچنین با قرار دادن سیم‌کارت در رایانه شخصی بانصب برنامه GSM Modem امکان ارسال و دریافت فکس فراهم می‌شود.
جهت ارسال فکس به مشترکینی که سرویس فکس آنها فعال شده، از شماره فکس اختصاص یافته به مشترک استفاده شود و برای بررسی فعال بودن سرویس، در صورت تماس با شماره فکس اختصاص یافته، روی صفحه نمایشگر پیام “Fax call” نمایش داده می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.