نخستین جشنواره پژواک در منطقه ۱۹

فروردین ۱۴۰۳

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۹ از برگزاری اولین جشنواره پژواک در این منطقه خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین جوادی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین جشنواره پژواک در منطقه ۱۹ به منظور اهمیت و ضرورت تدوین و جمع آوری پژوهش ها و مطالعات محله ای در جهت نهادینه کردن محله محوری برگزار خواهد شد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این جشنواره با مشارکت اداره مطالعات منطقه ۱۹ نهادهای مرتبط، متخصص، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه پژوهش برگزار می شود.  
 
حجت الاسلام جوادی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره گفت: اولین جشنواره پژوهش و اطلاعات کاربردی محله‌ای، پژواک محله در آذر ماه سال ۹۲ آغاز به کار خواهد نمود.  
 
وی ادامه داد: این جشنواره شامل بخش های مقاله پژوهشی، آثار پژوهشی محله ای، گزارش هم اندیشی محله ای، ایده های پژوهشی محله ای، ترسیم اجتماعی و فرهنگی محله (نیم رخ محله)، سند توسعه مطالعات و پژوهش های محلی است.  
 
حجت الاسلام جوادی با اشاره به شرایط ارسال آثار به این جشنواره گفت: مبتنی داده های پژوهش های میدانی، متی به پژوهش های سال های ۹۰ تا ۹۲ غیر از بخش مقاله های پژوهشی، آثار مرتبط با ۵ محور دیگر مرتبط به یک محله از ۳۷۴ محله تهران، آثار مشارکتی و با مشارکت و همکاری ذی نفعان محله ای (مدیر محله، خانه ها،‌پژوهشگر محله و هیئت امنا) تنظیم ساختار و شکل تدوین و نگارش مقاله ها و گزارش در چارچوب مقاله ها و گزارش های علمی و پژوهشی، جداول، نمودار، آمار و اطلاعات لازم پیوست آثار، تایید خلاصه و چکیده پژوهش ارسالی توسط کمیته علمی جشنواره از شرایط ارسال آثار به جشنواره پژواک است.  
 
وی در پایان با اشاره به نحوه ارسال آثار ارسالی به جشنواره افزود: شهروندان می توانند تا ۵ مهر ماه سال ۹۲ آثار خود را به دبیرخانه اجرای جشنواره پژواک در معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹، به نشانی خانی آباد، خیابان دانشگاه جنب بوستان بهشت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه اداره مطالعات ارسال و یا با شماره تلفن ۵۵۵۴۵۵۱ تماس حاصل نمایند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.