نخستین “کنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب” برگزار می شود

چهارشنبه ۴ مرداد – ۰۱:۰۳:۰۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

توسط کتابخانه ملی؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- سازمان اسناد و کتابخانه ملی، نخستین “کنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب” را اسفند ماه سال جاری برگزار می کند.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، ر این کنفرانس که به منظور ایجاد هم‌افزایی ملّی برای مدیریت بهینه اطلاعات وب و ایجاد بستری مناسب برای راه اندازی آرشیو ملّی وب در کشور سازماندهی شده است، پژوهشگران این عرصه به ارائه نظرات علمی خود می پردازند.
شناسایی، گردآوری، پالایش، ذخیره‌سازی، سازماندهی و دسترسی پایدار به منابع اطلاعاتی وب از موضوعات تخصصی نخستین کنفرانس ملی مدیریت منابع اطلاعاتی وب معرفی شده است.
هم چنین در این کنفرانس قرار است منابع اطلاعاتی در وب از نظر ابعاد فنّاورانه، حقوقی و مدیریتی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی و مالی، تجارب جهانی و بومی در قالب ارائه مقالات پژوهشی مورد تحلیل و واشکافی قرار گیرد.
از پژوهشگران علاقه مند دعوت می شود، مقالات خود را به زبان فارسی و در یکی از موضوع های کنفرانس در قالب ورد(word) آماده و از طریق وب سایت ، رایانامه و یا نشانی پستی تهران، بزرگراه شهید حقانی (غرب به شرق)، بعد از ایستگاه مترو، بلوار کتابخانه ملی ایران، کتابخانه ملی ایران، دبیرخانه نخستین کنفرانس ملّی مدیریت منابع اطلاعاتی وب، صندوق پستی۳۶۹۳/ ۱۵۸۷۵ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات اول آبان ماه اعلام شده است.
گفتنی است مقالات برتر همایش در مجلات علمی و پژوهشی چاپ و به نفرات برتر جوایز ارزشمندی اهدا می شود. علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت کنفرانس مراجعه و یا با شماره تماس ۸۱۶۲۳۳۹۵- ۸۱۶۲۳۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۵۱۳۰۳۰۰۱۴۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.