نخستین بازی رایانه ای ارتش رونمایی شد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، بازی رایانه ای مبارزه با خلیج عدن روز یکشنبه با حضور امیر دریادار ‘حبیب الله سیاری’ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین ‘محمد علی آل هاشم’ رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سالن غدیر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رونمایی شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم با بیان این که ارتش در جنگ سایبری نیز مانند سایر عرصه ها پیشتاز است، اظهار داشت: ما در این بازی نشان دادیم که برای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران حد و مرزی نمی شناسیم و حتی در دوردست ها نیز آماده دفاع از منافع کشور هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین ‘محمد رضا واحدی’ افزود: اگرچه قدرت های بزرگ، جنگ سایبری را به راه انداختند اما امروز آنها در این عرصه بسیار آسیب پذیر شده اند.

وی خاطرنشان کرد: الگوهای استفاده شده در بازی مبارزه در خلیج عدن اقتباس از الگوهای واقعی است.

بازی مبارزه در خلیج عدن به حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب های آزاد و مبارزه با دزدان دریایی در خلیج عدن می پردازد و مخاطبان در آن در نقش یکی از تکاوران نیروی دریایی ارتش به جنگ دزدان دریایی خلیج عدن می رود.

در پایان مراسم رونمایی از نخستین بازی رایانه ای ارتش با اهدای لوح تقدیری از تلاش های امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش و تولید کنندگان این بازی تجلیل شد.

سیام**۲۰۲۲**۱۳۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۵۷۳۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.