نخستین جشنواره”وقف” میراث ماندگار برگزار می گردد

۱۹م دیماه ،

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: اولین جشنواره سراسری خوشنویسی با عنوان”وقف میراث ماندگار” از سوی سازمان داوطلبان برگزار می گردد.

فرحناز رافع در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، گفت:این برنامه با هدف ترویج و گسترش فرهنگ وقف به نفع محرومین جامعه در شعب و مراکز استان ها به همت معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی این سازمان در طول بهمن ماه سال جاری برگزار می گردد.
وی ادامه داد: جشنواره وقف میراث ماندگار که اهدافی چون تقویت روحیه مشارکت و هم اندیشی هنرمندان برای تامین بخشی از نیازهای درمانی محرومین و ترویج و تبلیغ سنت حسنه وقف در بین داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر را مد نظر قرار دارد.
گفتنی است: داوری آثار ارسالی و انتخاب ۱۰ اثر برگزیده،تا ۱۵ اسفندماه ۹۱ انجام می پذیرد و اعلام اسامی برگزیدگان کشوری و تقدیر از آنها در هفته هلال احمر(اردیبهشت ۹۲) صورت خواهد گرفت.
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر کسب اطلاع از معاونت داوطلبان مراکز استانی هلال احمر با معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی داوطلبان با شماره تلفن های ۸۸۸۰۸۲۰۶،۸۸۸۰۷۷۳۵ و یا با پایگاه اطلاع رسانی سازمان داوطلبان به نشانی www.vorcs.ir ارتباط برقرار نمایند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.