نخستین دوره آموزش مربیان سرود برگزار می‌شود

فروردین ۱۴۰۳

به همت خانه سرود انقلاب اسلامی

با هدف ارتقای سطح علمی و هنری مربیان سرود در سراسر کشور، اولین دوره آموزش و تربیت مربیگری سرود با حضور اساتید برتر کشوری برگزار خواهد شد.

به گزارش هنرآنلاین، با هدف ارتقای سطح علمی و هنری مربیان سرود در سراسر کشور، اولین دوره آموزش و تربیت مربیگری سرود با حضور اساتید برتر کشوری برگزار خواهد شد.

در این دوره که به همت خانه سرود انقلاب اسلامی برگزار می گردد، اساتیدی چون مصطفی کمال پورتراب، شهرام مظلومی، رازمیک اوحانیان، مهدی شمس نیکنام و هادی آرزم حضور خواهند داشت.

بنا بر اعلام خانه سرود انقلاب اسلامی، مربیان سرود علاقمند به شرکت در این دوره می بایست ضمن تماس با شماره های ۸۸۹۴۲۴۸۵ یا ۰۹۱۰۰۸۷۹۰۰۵ پست الکترونیک خود را ارائه دهند تا فرم ثبت نام اولیه برایشان ارسال گردد.

علاقمندان همچنین می توانند به خانه سرود انقلاب اسلامی واقع در تهران، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان برادران مظفر شمالی، پلاک۹۸، طبقه اول مراجعه کرده و یا درخواست خود را به نشانی تهران، صندوق پستی۱۴۹۹-۱۴۱۵۵ ارسال نمایند.

گفتنی است این دوره آموزشی پس از برگزاری آزمون سطح بندی، برای تمامی مربیان سرود علاقمند در سراسر کشور با حضور اساتید برجسته موسیقی و سرود برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. Shirin:

    سلام
    این دوره فقط برای آقایان مربی سرود می باشد ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.