نخستین شکست تلخ پرسپولیس در لیگ دوازدهم رقم خورد

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های پرسپولیس تهران و فجرسپاسی شیراز در هفته دوم از لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی برگزار شد.

ابتدا ‘امیرحسین فشنگچی’ در دقیقه ۱۵ تیم پرسپولیس را از حریف پیش انداخت تا شاگردان ‘مانوئل ژوره’ نیمه نخست را برنده به رختکن بروند. فشنگچی در نیمه نخست، دو فرصت ایده آل دیگر را برای گلزنی با بی دقتی تمام از دست داد.

در نیمه دوم فجری ها بر شدت حملات خود افزوده و با تغییر روند بازی در دقیقه ۵۱ کار را به تساوی کشیدند.در این لحظه ، ‘عباس محمدرضایی’با ضربه ای زمینی و دقیق توپ را در گوشه دروازه پرسپولیس جای داد.

سرمربی پرتغالی پرسپولیس در ادامه تغییرات مختلفی را در تیم خود ایجاد کرد تا شاید به گل دوم دست یابد که این امر میسر نشد.

در دقیقه ۷۵ این دیدار، ‘محسن بنگر’ با مهاجم فجرسپاسی برخورد کرد که داور این صحنه را پنالتی تشخیص داد.

‘رضا حقیقی’ این ضربه پنالتی را درون دروازه ‘شهاب گردان’ جای داد تا پرسپولیس در آستانه شکست قرار بگیرد.

پرسپولیسی ها در ادامه این دیدار، توان جبران نتیجه را نداشته و ضعف خط هافبک این تیم باعث شد تا فجرسپاسی در دقیقه ۹۰ و برروی یک ضدحمله توسط ‘محمدمهدی نظری’ به گل سوم دست یابد.

در دومین دقیقه از وقت های تلف شده ‘محمد قاضی’ به زیبایی گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند اما این گل نتوانست مانعی برای شکست سرخ پوشان باشد.

دوندگی و تلاش مثالزدنی مردان میانی فجر سپاسی از یک سو و اشتباهات مکررو ناتوانی

فشنگچی – اقازمانی و علی عسگری بازیکنان کم توان تیم پرسپولیس( پاشنه اشیل فصل گذشته سرخ پوشان ) از سویی دیگر ، در این بازی نمود داشت .

این برای چندمین بار در سال های اخیر است که تیم های تحت رهبری یاوری برابر پرسپولیس به برتری دست می یابند و این بار ‘مانوئل ژوره’ برابر سرهنگ فوتبال ایران ادای احترام کرد.

فجرسپاسی با این پیروزی چهار امتیازی شد و پرسپولیس در امتیاز ۳ باقی ماند.

۱۵۹۲

ورزشی**۳۷۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۵۶۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.