نخستین نمایشگاه بزرگ بسم‌الله گشایش یافت

در نگارخانه‌ اکو:

هنر > نمایشگاه
نگارخانه اکو، عصر پنج‌شنبه ۲۳ شهریور میزبان هنرمندان خوشنویس بود.

به گزارش همشهری آنلاین، آثار جمعی اهالی نامی خوشنویس ایران در قالب تابلوهای خوشنویسی‌ سنتی و نقاشیخط معاصر ایران با محوریت عنوان «بسم‌الله» در این نمایشگاه عرضه شده است.

تنوع در اجرا و رنگ و چیدمان آثار نشان از تفکر خوشنویسانه‌ یک دوره‌ است که هنرمندانی را در سطوح مختلف شامل شده است.

خوشنویسان شاخص ایران، با ۱۲۰ تابلوی خط شکسته، ثلث، نستعلیق، معلی، نسخ، کوفی، نقاشیخط را هر یک به سبک و شیوه‌ خود، با تنوع در اجرای هنرمندانه‌ در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

در این نمایشگاه حدود ۶۰ اثر از هنرمندانی چون غلامحسین امیرخانی، محمد سلحشور، حمید عجمی، نصرالله افجه‌ای، کرمعلی شیرازی، صداقت جباری، علیرضا اسکندری، احمد آریامنش، احمد پیله‌چی، عسگر محمدی تبار، علی تن، حسن آهنگران، مهدی سدیفی، علی فخاری، احد پورسبزه کار، مهدی فلاح، علیرضا مشکی، فرناز جهانخواهی، لیلا وزیری، محمدسعید جزایری، احمد عبدالرضایی و… به دیوار رفته و با فروش هریک از آثار تابلوی دیگری جایگزین می‌شود.

انتخاب و گردآوری آثار ازسوی موسسه آوای باران صورت با همراهی موسسه فرهنگی اکو گرفته و آثار از یک میلیون تا ۴۰ میلیون تومان نیز قیمت‌گذاری شده‌اند.

این نمایشگاه تا ۷ مهرماه سال‌جاری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ (به‌جز شنبه‌ها) در محل نگارخانه‌ موسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان موحد دانش (اقدسیه) کوچه ناز، پلاک ۱۰ برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

گالری اکو پس از ساعت ۱۹ هر روز میزبان گروه نمایش «دیوار چهارم» نوشته و کار امیررضا کوهستانی است که با بازی رامبد جوان و نگار جواهریان به روی صحنه می‌‌رود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.