نخستین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا

دانشگاه صنعتی شریف نخستین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا را با همکاری معاونت حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری تهران در آذر ماه ۹۱ برگزار می کند.

دکتر وحید حسینی دبیر نخستین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشیممتازنیوز، گفت: آلودگی هوا و صدای ناشی از پدیده صنعتی شدن زندگی بشر امروزه در دنیا و به ویژه در کلان شهرهای کشورمان به یکی از جدی ترین معضلات زیست محیطی تبدیل شده و این همایش با هدف و تبادل نظر محققان، پژوهشگران و دانشجویان برای یافتن راهکارهای عملی، نتیجه بخش و موثر برای مبارزه با این پدیده ها طراحی و برگزار خواهد شد بتوان با استفاده از آن اندازه گیری میزان تاثیر برنامه های کاهش آلودگی هوا و صدا را فراهم‌ آورد.
 
وی افزود: برخی از محورهای این همایش شامل: پایش و اندازه گیری هوا و صدا، مدل سازی آلودگی هوا و صدا، مطالعات انتشار آلودگی هوا و صدا، تاثیرات ، آلودگی هوا و صدا بر سلامت انسان و بر جامعه و اقتصاد روش های تعیین منابع آلودگی هوا و صدا  مدیریت شهری و آلودگی هوا و صدا است.
 
وی تصریح کرد: همزمان با برگزاری این همایش میزگردهای تخصصی با حضور صاحب نظران حوزه صنعت و دانشگاه برگزار می شود و برپایی نمایشگاه های تخصصی نیز از دیگر برنامه های جنبی این همایش است.
 
دکتر حسینی با بیان این که تاکنون ۱۹۰ مقاله به دبیر خانه همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا رسیده خاطر نشان کرد: آخرین مهلت دریافت کامل مقالات اواخر شهریور سال جاری است./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.