نخستین پیروزی برمن در سال ۲۰۲۴

۱۴ام بهمن ،

برمن در آغاز هفته‌ بیستم بوندسلیگا توانست مهمانش هانوفر را با شکست بدرقه کند و به روند ناکامی‌های خود در بازی‌های قبل پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جمعه شب با برگزاری یک مسابقه هفته‌ بیستم بوندسلیگا آغاز شد. وردربرمن در “وزر اشتادیون”، ورزشگاه خانگی خود پذیرای هانوفر بود و در پایان توانست این تیم را با گل‌های دقیقه ۸۵ و ۸۸ پترسن دو بر صفر از پیش‌رو بردارد. برمن با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و در مکان یازدهم جدول بالاتر از اشتوتگارت دیگر تیم ۲۵ امتیازی جدول ایستاد.

این اولین پیروزی برمن در سال تازه میلادی بود که با گل‌هایی دیرهنگام رقم خورد. توماس شاف، سرمربی و بازیکنان برمن پس از چهار بازی بدون برد و دو شکست برابر هامبورگ و دورتموند به شدت زیر فشار انتقادها قرار گرفته بودند. گل‌های پترسن پایانی بر ناکامی تیمش در ژانویه ۲۰۲۴ بود.

عصر شنبه (امروز) با برگزاری شش مسابقه دیگر هفته‌ بیستم بوندسلیگا پیگیری می‌شود. بایرن‌مونیخ، صدرنشین رقابت‌ها در این روز مهمان ماینتس است.

برنامه دیدارهای شنبه:

هوفنهایم – فرایبورگ

شالکه – گرویتر فورث

ماینتس – بایرن‌ مونیخ

فورتونا دوسلدورف – اشتوتگارت

ولفسبورگ – آوگسبورگ

هامبورگ – اینتراخت فرانکفورت

در جدول بایرن با ۴۸ امتیاز اختلافی ۱۱ امتیازی با لورکوزن تیم دوم و ۳۷ امتیازی جدول دارد. دورتموند هم با ۳۶ امتیاز سوم است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.