نرخهای مصوب خودرو، قیمتهای بازار را تا ۶ میلیون تومان افزایش داد

۲۶ام بهمن ،

نرخهای مصوب خودرو، قیمتهای بازار را تا ۶ میلیون تومان افزایش داد

به دنبال اعلام قیمت‌ تازه خودروها از سوی شرکت‌های خودروساز و تعیین قیمت بالا برای این محصولات، قیمت خودرو در بازار یک تا ۶ میلیون تومان افزایش یافت.

به نقل از فارس، قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با ۲ میلیون تومان افزایش نسبت به روزهای اخیر، به ۳۹ میلیون تومان در بازار رسیده است.

همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با رشد ۲ میلیون تومانی به ۴۳ میلیون تومان رسیده و پژو ۲۰۶ تیپ ۶ نیز با همین میزان افزایش، حدود ۵۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت تندر ۹۰ پارس خودرو مدل E2 نیز با رشد یک میلیون تومانی نسبت به روزهای اخیر، به ۳۸ میلیون تومان رسیده است.

در مورد قیمت مگان نیز می‌توان به عرضه آن با قیمت ۸۵ میلیون تومان در بازار اشاره کرد که تعیین نرخ ۷۵ میلیون تومانی برای مگان تحویلی کارخانه سبب حفظ قیمت بالای آن در بازار شده است.

همچنین قیمت ماکسیما که اخیراً نرخ مصوب آن ۲۰ میلیون تومان افزایش یافته، در بازار با رشد ۲ میلیون تومانی به ۱۱۷ میلیون تومان رسیده است. قیمت تیانا نیز که اخیراً نرخ مصوب آن ۱۰ میلیون تومان افزایش داشته، در بازار رشد ۶ میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر این خودرو ۱۳۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

* افزایش تا ۲۵ میلیون تومانی قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای خارجی نیز در بازار طی روزهای اخیر با افزایش همراه بوده به طوری که قیمت اپتیما با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، به ۱۴۵ میلیون تومان رسیده و هر دستگاه مزدا ۳ با رشد قیمت ۲۵ میلیون تومانی، این روزها ۱۳۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت مزدا ۲ هم افزایش ۱۴ میلیون تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر ۷۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

افزایش قیمت سانتافه نیز در بازار ۵ میلیون تومان بوده و در حال حاضر ۱۷۰ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود. در مورد جنسیس نیز می‌توان به رشد ۱۵ میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار و عرضه آن به قیمت ۲۶۰ میلیون تومان اشاره کرد. رشد قیمت سوناتا هم در بازار طی روزهای اخیر ۱۰ میلیون تومان بوده و در حال حاضر این خودرو ۱۵۰ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شود.

جمعه ۲۷ بهمن   ۱۲:۴۴

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.