نرخ تغذیه دانشجویی اعلام شد

جام جم آنلاین: رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امسال سه نوع غذا در بین دانشجویان توزیع شود، گفت: براین اساس سه نرخ غذای کم هزینه، غذای متوسط و غذای پرهزینه برای قیمت ژتون دانشجویی درنظر گرفته شده است.

کیوان مرادیان کوچک سرایی افزود: براین اساس برای غذای کم هزینه ۳۵۰ تومان، غذای متوسط ۴۸۵ تومان و غذای پرهزینه نرخ حداکثر ۵۸۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه توضیح داد: نرخ‌های در نظر گرفته شده بسته به قیمت تمام شده برای غذا توسط دانشگاهها تعیین می‌شود.

به گفته وی، در سال تحصیلی گذشته، دانشگاه‌ها برنامه هفتگی غذا به دانشجویان ارائه می‌کردند و در هر روز دو نوع غذا در بین دانشجویان توزیع می‌شد که طی آن نرخ غذا بین ۲۵۰ تا ۴۸۵ تومان تعیین شده بود، بر این اساس بسته به نوع غذای ارائه شده به دانشجو، نرخ ژتون‌ها بین این دو رقم از دانشجو دریافت می‌شد که امسال برای تنوع بیشتر سه نوع غذا در بین دانشجویان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: امسال کلیه دانشجویانی که به هر دلیلی توان پرداخت هزینه غذا را ندارند می‌توانند ۱۰۰ درصد از تسهیلات وام تغذیه استفاده کنند و پس از اتمام تحصیلاتشان در اقساط ۶۰ ماهه آن را بازپرداخت کنند. این درحالی است که سال گذشته تنها ۲۰ درصد دانشجویان می‌توانستند از وام تغذیه استفاده کنند.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.