نرخ خرید تضمینی گندم کشاورزان از سوی دولت به زودی اعلام می‌شود

نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس و رئیس” کارگروه تخصصی تعادل و تعامل بین دو قوه “در بحث تولیدات کشاورزی و دامی، از تعیین قیمت خرید تضمینی گندم کشاورزان از سوی دولت در این کارگروه خبرداد.

محمد اسماعیل‌نیا نماینده مردم کاشمر، برداسکن و خلیل‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک دولت و مجلس در بحث تولیدات کشاورزی و دامی گفت: این کارگروه متشکل از معاونین و نمایندگان تام‌الاختیار دو وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی، بخش خصوصی و عضویت بنده به عنوان رئیس کارگروه است که در سایه تعامل دولت و مجلس بحث تولیدات کشاورزی و دامی از جمله، بحث خرید تضمینی محصولات کشاورزی، مرغ و تخم مرغ را دنبال می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: نام این گروه به احتمال زیاد “گروه تخصصی تعامل و تعادل بین دو قوه”است که بحث‌های کارشناسی و تخصصی را در مسائل مربوط به بحث تولیدات کشاورزی و دامی دنبال می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به بحث خرید تضمینی گندم از سوی دولت، اظهار داشت: قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان از سوی دولت، در این کارگروه مشخص شده و به تأیید رئیس‌جمهوری نیز رسیده است که در صورت تعلل وزیر جهاد کشاورزی در اعلام نرخ خرید تضمینی گندم از سوی دولت طی دو، سه روز آینده شخصا قیمت را اعلام خواهم کرد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی در خاتمه اظهار داشت: خرید گندم از کشاورزان بیش از ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.