نرمش قهرمانانه ایران نقل محافل غربی است

فروردین ۱۴۰۳

یک کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک گفت:همزمانی سفر رئیس‌جمهوری با هفته دفاع مقدس و نمایش بخشی از تجهیزات و اقتدار کشورمان در این ایام، سنبلی از نرمش قهرمانانه ایران است.

“محمد‌حسن قدیری ابیانه” کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی ممتاز نیوز، با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به نیویورک و پیامدهای این سفر گفت: با توجه به اینکه یکی از جملات کلیدی اوباما این است که “هرجا منافع امریکا مورد تحدید قرا ر گیرد ما از طریق نظامی با آن برخورد خواهیم کرد”،رئیس جمهور کشورمان به نقد این جمله پرداخت و در سخنرانی های خود تأکید کرد که صلح در دسترس است.

وی ادامه داد: در این سفر چهره‌ای صلح‌طلب از سوی ایران و چهره‌ای جنگ طلب برای آمریکا به نمایش گذاشته شد و رئیس‌جمهور ایران با تاکید براینکه خواستار شنیدن صدای واحد از آمریکا هستیم به تشتط آرا در این کشور اشاره داشت.
 
قدیری تصریح کرد: رئیس‌جمهور کشورمان در خصوص حقوق هسته‌ای ایران و آسان‌ترین راه رسیدن به توافق یعنی رعایت حقوق هسته ای کشور مان است، تاکید کرد.

این کارشناس عالی علوم دفاعی استراتژیک اظهار داشت: تعامل از سوی ایران و تاکید بر حقوق هسته‌ای کشورمان در راستای قوانین بین الملل، نوید بخش پیامدها و دستاوردهای مثبتی برای کشورمان است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: همزمانی سفر رئیس جمهوری با هفته دفاع مقدس و نمایش بخشی از تجهیزات و اقتدار کشورمان در سالروز دفاع مقدس مجموعا سنبلی از نرمش قهرمانانه است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.