نسخه‌ای از بیانیه‌ها در اختیار هیئت رئیسه قرار گیرد

۲۳اردیبهشت،

نماینده مردم بوکان با بیان اینکه بیانیه‌هایی که امضاء‌گیرندگان برای آن امضا جمع می‌کنند متفاوت از نسخه‌ای است که بعدها منتشر می‌شود، گفت: بهتر از نسخه از بیانیه نمایندگان در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس طی تذکری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه) گفت: بهتر است نسخه‌ای از بیانیه نمایندگان در اختیار هیات رئیسه قرار گیرد تا بعد مشخص شود ما چه چیزی را امضا کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: چند روز پیش یکی از همکاران نوشته‌ای را آوردند و ما امضا کردیم ولی آن چیزی که به امضای ما رسید متفاوت از مسئله ای بود که امضاء‌گیرنده بیانیه به ما توضیح دادند.

نماینده مردم بوکان ادامه داد: امضاء‌گیرنده عنوان کرده بود که بیانیه مذکور در رابطه با بحث مذاکره با اسرائیل است ولی آنکه در این بیانیه آمده بود فراتر از این موضوع بوده است.

این نماینده ادامه داد: شکی نیست هر کس در هر سمتی کوچکترین زاویه با ولایت و رهبری داشته باشد ما مجلسی‌ها بزرگترین زاویه را با او خواهیم داشت ولی این شکل از رفتار سبب دلخوری شده و سبب می‌شود که اعتماد ما و جامعه به این طیف از دوستان خوش نیت و بدرفتار به حداقل برسد.

وی در خاتمه با بیان اینکه هر کس بخواهد از نمایندگان به عنوان ابزار سیاسی استفاده کند او را به یک ابزار غیر سیاسی تبدیل می‌کنیم گفت: درخواستم این است که نسخه‌ای از بیانیه‌ها در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.