نسخه دوم فیلم توهین آمیز به پیامبر (ص)

۱۹م آذر ،

تهیه کننده این فیلم عمران فیراسات پاکستانی است، کسی که مرتد (سابقا مسلمان) بود و اکنون در اسپانیا زندگی می کند. فیراسات مدعی شده که قصد دارد فیلم “بیگناهی پیامبر” را با فیلم “زندگی محمد از دید یک مسلمان سابق” نمایش دهد.

شبکه ایران: بلژیک نگرانی خود را از ساخت فیلم موهن دیگری دربارهٔ اسلام با همکاری تری جونز -کشیش محرک قرآن سوزی- اعلام کرد.

به گزارش RT، تهیه کننده این فیلم عمران فیراسات پاکستانی است، کسی که مرتد (سابقا مسلمان) بود و اکنون در اسپانیا زندگی می کند. فیراسات مدعی شده که قصد دارد فیلم “بیگناهی پیامبر” را با فیلم “زندگی محمد از دید یک مسلمان سابق” نمایش دهد.

او در تریلر فیلمش اتهام های وقیحانه ای را نسبت به پیامبر اسلام مطرح کرده و از تری جونز به عنوان منبع الهام خود نام برده است.

قرار است این فیلم در ۱۴ دسامبر در اینترنت منتشر شود و گفته می گردد که فیلمی کاملا تحریک آمیز است. در همین باره پلیس بلژیک وضعیت اخطار را از حالت ۲ به ۳ ارتقا داده و وزیر کشور بلژیک نیز این افزایش تدابیر امنیتی را به سبب “خطرات جدی” توجیه کرده است. پلیس بلژیک نیز از کنترل کامل پایگاه اینترنتی های مسلمانان و پیامک های آنها خبر داد.

گفتنی است که پس از نمایش فیلم بیگناهی مسلمانان، بلژیک مانند دیگر مناطق جهان و به ویژه جهان اسلام شاهد تظاهرات گسترده ای بود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.